Home › Forums › Mening & ervaring › Uitlaten › Proma Citypower
- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 1 maand geleden door 12V.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 januari 2014 om 14:47 #149267
De alom bekende Citypower uitlaat. En hier de echte Proma waar het allemaal mee is begonnen.

Een uitlaatje welke er standaard uit ziet, niet teveel lawaai maakt, maar wel verbeterde prestaties met zich mee brengt bij montage. In de loop der jaren zijn er vele merken met soortgelijke pijpjes op de markt gekomen, maar voor mij gaat niks boven de “echte” Proma. Prima pasvorm en de prestaties zijn gewoon top. Zie ook de goede laklaag en dikke voorbocht.
Op de foto zie je de verpakking met een city skyline logo, maar ze ze er ook in een normale Proma zak geweest in 3 versies voor de Bravo, Ciao en SI.
23 januari 2014 om 15:05 #152899Jammer dat deze niet meer te verkrijgen is, hij was zeker beter als die Tecno die nu op JMPB staat. Hoe presteerd deze nou in vergelijking met de Sito of Gianelli?
Hoe is de lak van deze Proma? Blijft hij ook netjes of valt de lak er binnen de eerste paar kilometers spontaan af zoals bij sommige andere citypowers?
Wat kostte deze nou nieuw ongeveer?
23 januari 2014 om 15:19 #152828Heb deze uitlaat al jaren en ben er zeer blij mee, is oerdegelijk met goede lak, na 4 jaar was de voorbocht natuurlijk kaal geworden(welke uitlaat niet) en dus even overgespoten. Gebruik de uitlaat bijna altijd omdat die lekker stil is maar toch goed op snelheid komt. Herinner mij dat die voor Fl, 27.50- (Gulden) verkocht werd en dat is een koopje want de uitlaat ziet er vandaag de dag nog steeds netjes uit.
Echt een uitlaat als je een beetje snelheid wil maar niet wil opvallen in looks en geluid. (stadsverkeer)
TICKLING BARN23 januari 2014 om 15:31 #152827Haha ouwe rot in het vak Crullie. 😉 Ik weet niet wat we destijds hier bij de brommershop in Groningen betaalde maar veel was het idd niet. Zelfs voor een zaak als Luytink die alles overpriced. Nou moet je dit wel afzetten tegen de huidige tijd waar de brommerspulletjes over het algemeen duurder geworden zijn en er met Euro’s betaald moet worden.
Ik heb nog een dergelijk Proma pijpje onder een Citta zitten welke door weer en wind alle vocht en kou trotseert. Idd heeft de voorbocht hier wel onder te lijden, maar ik ken geen andere Citypower welke dit niet heeft. Zal eens kijken om een foto hiervan te schieten. De manier van het buigen van de bocht kom je ook niet veel meer tegen.
22 februari 2022 om 12:13 #814388Looks like this one is back on the market?
https://www.jmpbdele.dk/exhaust-proma-city-power-vespa-ciao-long-model.htmlHopefully not as bad as the Tecno version that has been on the market for some time.
Anyone know more? 🙂
regards, Carsten -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.