Vespa-Ciao.NL
:: Proma CC Polijsten

Home Forums Techniek Framedelen Proma CC Polijsten

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

BoCiao
    Topic starter

Ik had een vraagje, zou ik me Proma CC kunnen polijsten.. En zo ja, Zou dit goed houden?

Tips zijn welkom

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

ja dit kan, flink veel schuren en werk zal er aan zitten. je moet t wel een beetje onderhouden. met blanke lak misschien, of olie

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

BoCiao
        Topic starter

Herr FlicK :
          ja dit kan, flink veel schuren en werk zal er aan zitten. je moet t wel een beetje onderhouden. met blanke lak misschien, of olie

Daar zat ik ook al aan te denken, ik zal foto’s plaatsen van het eindresultaat 🙂

cittatuner
          Bijdrager

Herr FlicK :

volges mij zijn er 2 glansblokken waar je met je polijstrol over gaat 1 voor polijsten en 1 voor bescherming tegen roest:con volges mij weet hansieb daar meer van over uitlaten polijsten

…of niet

M-Tuning
            Bijdrager

Als je na het polijsten blanke lak op je uitlaat spuit word hij weer dof.
              dus goed bijhouden je moet steeds opnieuw polijsten
              maar hoevaker je hem polijst hoe mooier hij word en sneller het gaat

mulder[sst]

blanke lak hecht niet eens aan gepolijste oppervlaktes

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.