Vespa-Ciao.NL
:: Proma Bad Snake

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Proma Bad Snake

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kevin_oet_vilt
    Topic starter

Kent iemand misschien deze uitlaat…
      ik wil graag weten hoe die rijd?? kan hem misschien ruilen tegen men krul..zou dit een goede ruil zijn ??

dit is de uitlaat
      help aub..
      groet kevin

cittatuner
      Bijdrager

heb binnekort ook men badsnake :)hij zou het optrekken van een leo krul hebben en de topsnelheid van een proma cc:lol

Quest
        Bijdrager

ik had deze uitlaat.. vond hem niet fijn..

hij paste zelfs niet goed onder mijn citta.. hij sloot niet goed aan op de uitlaatpoort omdat de bocht van de uitlaat precies onder je carter doorloopt en dat zat dus in de weg.. hij kon er dus niet verder op..

ziet er wel aardig uit.. maar vind de proma circuit stuk fijner

chriss
          Bijdrager

heb hem nu onder mijn citta
            moet zeggen dat hij het niet raar doet
            vanaf 20 lekkere boost tot 55 kmh.
            zal hem binnen kort even testen met kleinere poelie hij heeft nog wat overtoeren

heb mijn techno er ook nog wel eens onder maar wat is die proma dan stil he :thumb

barry
            Donateur

Ik heb er ook zo ééntje , Met een 43mm cilinder loopt deze niet slecht , maar met me’n 80cc loopt deze echt bagger.
              Ik vind het een mooi uitziende uitlaat,maar vind deze voor de rest niet veel waarde geven.Wegdoen doe ik hem zeker niet , Ik heb nog steeds mijn collectie & ik geloof dat ik nu alle proma’s (de goede dan) in huis heb.

eidos
              Donateur

Deze uitlaat doet het erg lekker op mijn setup, Hoge top. Wel begint de boost pas bij 30-35 km/h. Dan trekt hij hem ook hard door naar zijn top. Ik heb de versie met polymer demper. Als zoon uitlaat roestvrij is en mooi in de lak zit. Wat moet zoon pijpje opbrengen? Hij schijnt wel zeldzaam te zijn..

Helios
                Bijdrager

Ik ben sinds kort ook bezitter van een Proma Bad Snake (Alu versie)

Ik heb deze uitlaat even onder de brommer gehangen en een testrondje gemaakt en hieronder staan mijn bevindingen :

Prestatie :
                  De Bad Snake is geen “top” pijp, maar kan hem nu ook weer niet echt beoordelen als een slechte pijp. Ik heb de uitlaat getest op mijn 43 DR Evo. Hij trekt redelijk vanuit stilstand en heeft rond de 25-30 een kleine boost. De boost komt lang niet in de buurt van bijvoorbeeld een Proma CC maar hij boost wel weer beter als mijn Gianelli Fire.

De top is ten opzichte van mijn Fire behoorlijk naar beneden gegaan. De boost in het middengebied is dus aanwezig, maar op top doet hij weinig.

Geluid :
                  Het geluid is typisch Proma, maar een stuk stiller dan een CC. Ik had een hoop lawaai verwacht, maar dit viel dus reuze mee en vind het wel een fijn geluidje.

Bevestiging :
                  Hier was ik wel over te spreken onder mijn SI brug paste het perfect. Het gaatje in de brug was al aanwezig en kon hem zo eronder hangen en bij de flens vast draaien. De montage bij de cilinderkop heb ik even achterwege gelatem voor dit kleine testrondje.

En een paar foto’s :

(Tijd om hem nu te gaan opknappen)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.