Vespa-Ciao.NL
:: Project Boxer 2 van HaroldPot

Home Forums Perso’s Projecten Project Boxer 2 van HaroldPot

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

HaroldPot
    Topic starter

Zo erg is het ook weer niet, het was haar idee de Boxer te kopen.. dus eigenlijk heb ik het wel getroffen.
      En toen ze laatst in de schuur kwam had ze een lekker kopje koffie meegenomen.

zevenenergie
      Donateur

Dat is boffen Harold.

VespaAvanti
        Donateur

Mooi project!:thumb
          Je pakt het netjes aan, geen half werk8)

HaroldPot
          Topic starter

Deze week gaat het allemaal wat minder snel, weinig tijd voor mn groene makker. In ieder geval heb ik even een uurtje vrij kunnen maken om het blokje terug te plaatsen en het frame op de brug te schroeven en nieuwe V-snaar erop te zetten.

Noetiepoerker26
            Donateur

Wow, dat ziet er echt prachtig uit! =)

2 vraagjes: was die bokstandaard standaard zwart of hoorde die in dezelfde kleur als de brug? En ik vraag me af of je de band nog gaat poetsen; volgensmij heb je daar zo’n speciaal middeltje voor, dat zou het helemaal afmaken:thumb

HaroldPot
              Topic starter

De Bok was zwart, volgens mij origineel ook. De banden ga ik poetsen met schoenpoets, van die vette zwart schoenpoets die we vroeger ook in het leger hadden…. héél vroeger back in the 80’s. als je dat spul uitpoetst zijn je banden als nieuw.

HaroldPot
                Topic starter

Eigenlijk zat het niet in de planning, straks moet ik weer werken tot 23:00 uur en een beetje relaxen is ook niet verkeerd. Maaaar… waarom dat relax uurtje dan niet aan mn groene makker besteden?.. voorvork en stuur erin gezet.. ziet er direct weer een stuk beter uit.

Jelle
                  Moderator

Wordt een knap brommertje zo…

Frankp
                    Donateur

wat een vooruit gang vergeleken met de eerste foto! Ga zo door:thumb

Wilk1985
                      Moderator

Dit dames en heren, is hoe je een brommer hoort te restaureren :thumb

Heel mooi werk!! Als je zo doorgaat ben je mooi op tijd voor de oldtimer tour 1 Mei 8)

lightlord
                        Donateur

Ze begint sexy te worden ;P

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                          Lightlord's Dizzy/Gypsi

HaroldPot
                          Topic starter

Nou, vandaag is het zover, nadat ik vanmorgen om 8:00 uur ben begonnen met de benzinekraan, gaskabel, koffie…

remkabels, koplamp, zadel… Nog meer koffie.. een kwartier zoeken naar het nieuwe klinknageltje voor het stuurslot klepje.. trapas, ketting, trappers.. prutsen met de spieën voor de tappers, die nieuwe van JMPB passen dus gewoon niet. De oude spieën er dus maar weer in. Gisteren de uitlaat nog gestraald en gespoten, uitlaat eronder gezet. Als allerlaatst de kentekenplaat en kappen erop.. 13:00 uur.. KLAAR.

Als allerlaatst voor vandaag een groepsfoto met al mijn drie Piaggio’s, en nu telkens te laat op het werk komen omdat ik niet kan kiezen op welke Piaggio ik zal gaan… weer een luxeprobleem erbij.

Bas23
                            Bijdrager

Florian
                              Moderator

Zeer mooie collectie heb je daar Harold:thumb

Vind vooral die army Ciao erg gaaf, ik denk dat ik jouw idee maar ga stelen als je het niet erg vindt 🙂

HaroldPot
                                Topic starter

Dat moet je zeker doen Florian, FF bij de dumpshop een paar Munitiekistjes halen, kosten ongeveer een tientje per stuk. Zou wel mooi zijn dat je ons op de hoogte houd via dit forum. Ik heb trouwens vergeten te zeggen dat ik de banden heb gepoetst met schoenpoets, dit houd tevens de boel een beetje vettig waardoor ze minder snel uitdrogen en barstjes krijgen.

Van mn ARMY Ciao is ook een topic, alleen zitten daar de sterren nig niet op de kistjes, duurde lang via Ebay

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=34702

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.