Vespa-Ciao.NL
:: Project Boxer 2 van HaroldPot

Home Forums Perso’s Projecten Project Boxer 2 van HaroldPot

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

HaroldPot
    Topic starter

Inderdaad leuk om zelf dingen te maken, vooral als het ook nog mooi wordt. De bagagedrager had ik vorige week al gespoten maar vandaag heb ik pas een foto gemaakt in het zonlicht. De drager die erop zat is behoorlijk kansloos, op marktplaats een mooi exemplaar gevonden voor € 10,00 (Ex verzend). Je kunt nu wel goed het kleurverschil zien maar de nieuwe kleur vind ik minstens zo mooi.

Bas23
      Bijdrager

HaroldPot
        Topic starter

De tussenstand…

Jelle
          Moderator

Dat ziet er lekker vers uit :thumb

zevenenergie
            Donateur

Jij werkt lekker door zeg 🙂

DinoH
              Donateur

Mooi hoor schiet lekker op !

HaroldPot
                Topic starter

Vandaag ben ik nog een uurtje of vier bezig geweest, achterlichtkabel getrokken, lamp gemonteerd, benzinetank herplaatst, binnenscherm gemonteerd, bagagedrager gemonteerd, stickers geplakt en de sierstrip terug geplaatst. Ben ernstig tevreden. Tijdens de werkzaamheden kwam er een vrouw in de schuur die me bekend voor kwam, ze schijnt mijn vrouw te zijn… Toch maar even wat minder naar de schuur de komende tijd. in ieder geval ga ik na het weekend beginnen met de achterbrug / motorgedeelte.

IvanSaab
                  Bijdrager

Die stickers zijn goed gelukt hoor. Netjes zo 🙂

lightlord
                    Donateur

Dat ziet er weer prima uit hij lijkt zo uit de fabriek te zijn gekomen mooi project 😉

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                      Lightlord's Dizzy/Gypsi

Docs
                      Donateur

Jeumig, je hebt de gang er goed in. Ziet er echt uit als nieuw zo. Zaken als de stickers zijn echt de dingen die het af maken. Lekker bezig! 8)

El Citta
                        Donateur

Super mooi project! Ziet er allemaal echt als nieuw uit 🙂 Succes met de achterbrug dit weekend, komt er vast ook weer gelikt uit te zien :thumb

Bas23
                          Bijdrager

HaroldPot
                            Topic starter

Van dit “Scooter Atelier” heb ik de bagagedrager gekocht, ik had geen belang bij de voorvork maar wel bij het kapje. Daar had hij geen belang bij.

Afgelopen dagen ben ik met de achterbrug bezig geweest, dat was lastiger dan verwacht. Er zat zeker 38 jaar vuil en vet tussen en de bout van de monoshock zit zo vast dat ik deze maar heb laten zitten. na uren schoonmaken, schuren, gronden, schuren, gronden en lakken is dit het geworden.

speedbuxy
                              Bijdrager

Die ziet er ook weer als nieuw uit8)
                                Gaat een hele verse Boxer worden zo:thumb

zevenenergie
                                Donateur

Mooi die grijze kleur,ik ben benieuwt naar het eindresultaat
                                  Als je die bout een paar nachten in de kruipolie zet komt hij meestal wel los.

Ik wil je ook nog een tip geven omtrent die vrouw die wel eens in de schuur komt kijken:
                                  Beter niet aan haar vragen hoe ze heet.
                                  Heb je een gouden ring om je vinger? Als het goed is staat haar naam daar in gegraveerd.

Je hebt dan ooit eens ja tegen haar gezegd, waardoor zij er heilig van overtuigt is dat je aan al haar verwachtingen moet voldoen,
                                  Ook ben jij nu de schuld van hoe zij zich voelt.

En je ben in principe de helft van al je spullen kwijt.
                                  Dus die achterbrug waar aan je gewerkt hebt……….:D

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.