- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 10 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 mei 2014 om 06:53 #284596
Nou na lange tijd terug te zijn geweest maar weer eens wat nieuws verzonnen,
Een retro ciao maken. En wat doe je dan? Ja een frame kopen!http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-AJMJZENT.jpg
De 8 lagen verf die erop zitten kreeg ik erbij :p.
Plannen project 6#
NOG NODIG
Ciaoframe
Voorvork
race stuur
Schijfremmen 2x voor 1x achter.
Voorvork beugels
Velgen (10spaaks of gewone Spaaks
Snelgas
Koplamp
Zij inlaat blok
80cc+
Ouderwets leren zadel
Watergekoelde troep
Tank van een Suzuki of kreidlerPLANNEN
Kleur : ouderwets candy groen/geel oid
met 10 spaak wielen in secondaire kleurFrame. : dikke buis ertussen, zijkant spatborden dicht maken,
Tank aanpassen,
Voorvork dempers verlagen.
Achterbrug langer maken evt
M of fiets stuurMotorisch : Zij inlaat
Watergekoelde kop
80cc
Zelfbouw of fabrizi uitlaat
10:5 vertandingVerder : dikke white wall banden
Rode of witte kabels etc.
Achter en voor dubbele
Grote schijfremmenNou prima plannen toch. Iemand iedeeen?
Gz
13 mei 2014 om 07:05 #444804Goedendag,
momenteel is dit nog niet echt special waardig en zal hem dus ook verplaatsen naar de normale perso’s.
Ik wens je succes met het verzamelen van de spullen en het fabriceren van de juiste adapters en spullen m.b.t de schijfremmen.
13 mei 2014 om 09:04 #444752Snap ik is goed. Begrijp noooit zo goed wat een perso of special is :$
13 mei 2014 om 09:59 #444751Jou kennende word dit een nette Ciao Lan

Hopelijk kan je nog iets maken van me oude ciao frame
13 mei 2014 om 10:23 #444748Hey, iemand die mijn idee van dichte spatborden gaat kopieren?!?
13 mei 2014 om 10:36 #444747Hahaha nee niet zoals die van jou. En wil ook de cafe racer van t forum namaken.
Gewoon iets origineels verzinnen ;)…Gz
13 mei 2014 om 13:34 #444362Ben zeer benieuwd!
Ben ook wel benieuwd hoe je die spatborden dicht gaat maken in combinatie met schijfremmen!
Leuke plannen trouwens!13 mei 2014 om 14:05 #444359Succes man
13 mei 2014 om 14:36 #444358Dankuu allemaal.
Zit nog te twijfelen. Achter word t n soort chopper spatbord.
Kan ik op 3 manieren dichtmaken, 1 rondom tiggen 2 met inbus boutjes en de boutjes dan mooi in kleur verven. Of 3 migmag lassen met een stukje rond aan de binnenkant en dan alsnog die inbus boutjes.Verder maak ik de 6 (van proj. 6#) dmv gaten boren in t spatbord achter.
Wat jullie t mooist lijkt voor t spatbord hoor ik graag.
To do list voor za.
Spatbord achter.
Frame verlengen
zadel makenWat me tebinnen schiet – kan iemand mij de lengte van een citta brug vertellen? Vanaf het ophangpunt aan het frame tot de achterklok bout. Kan ik de ciao net zo lang maken en citta snaren gebruiken. Ik zal dit evt. Later ook in het kleine vragen topic zetten…
GZ!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.