Vespa-Ciao.NL
:: problemen met blok.

Home Forums Techniek Problemen oplossen problemen met blok.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

arvid13690
    Topic starter

gister liep mn ciao 60+ met een licht getunde 50cc.
      daarna na het eten ongeveer een uur.
      even starten 1 stap en hij liep maar hij ging nog maar 20 en liep heeel hoog stationair.
      daarna wou ik hem starten met de boor maar dat wil niet want het vliegwiel klemt ineens heelheelheel erg.
      en ik weet zeker dat het geen vastloper is omdat hij niet uit viel onder het rijden maar door de decompressi.

iemand een idee wat het prbleem is?

gr arvid13690

Tis altied moar eem!

Martino
      Moderator

Is je decompressiestiftje wel netjes terug geveerd. Klinkt als valse lucht door het hoge stationair draaien.

arvid13690
        Topic starter

komt het dan ook door de decomprssie stift dat het vliegwiel niet meer draaid?

Tis altied moar eem!

Martino
          Moderator

Wanneer het vliegwiel niet meer draait, dan kan je blokje ook niet meer hoog stationair draaien.;)
            Dit klemmen kan een kapotte spie veroorzaken. Blokje even eronder vandaan en goed naakijken.

arvid13690
            Topic starter

dan doe ik dat even kan dat gebroken spietje veroorzaakt zijn door de booor?
              want dit is in een x heel veel toeren, omdat ik de toeren niet lager kan doen.

Tis altied moar eem!
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.