Home › Forums › Algemeen › Oude topics › Problemen ….. kut
- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 9 maanden geleden door Colin.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 juni 2006 om 20:27 #123993
alles begon gister, gister reed ik naar me werk kwam ik op het werk aan ging ik door de bocht was me achterband helemaal kapot en lek heb ik een uur kunne lope naar huis in een temp. van 30 grade toen sávonds andere velg erop gezet en vandaag weer naar werk gegaan, ik kwam terug van het werk en heb ik ff 7 poelie met blauwe trekveertjes erop gezet ik een test rit gemaakt naar montford daar op een lange weg begon die te stottere denk benzine is op he dus stop en zet de reserve erop ik rij 20 meter door valt die uit denk wat nou 😐 voel ik aan me achter wiel is de klok eruitgedraait ( dat waar de fiets ketting aan moet ) heb ik weer 1 uur kunne lope naar huis in de warmte rond 6 uur, kwam ik thuis aan rond 7 uur en ik het achterwiel vast gezet , want het achterwiel heb ik wel vaker gehad alleen nu was het erger los gedraait, dus ik alles weer gemaakt ik start de brommer kreeg hem niet meer aan dus zet de andere trekveertjes erweer op en me eige 8 poelie en probeer nog eens toen lukte het wel ik zet de kappe erop en start hem weer wat gebeurt nu allemaal 😐 ineens rook bij de filter en bij het blok en was me de bekabeling van het blok (heb een mixblok met electrische onsteking) half doorgebrand 😐 (bekabeling wat in het blok gaat) en het vonkte en roke dat dat ding deed, alles ook door de warmte, dus wat is nu het geval kan de bekabeling gaan vervange en moet morge naar de fietse winkel (brommerhandel ook) en moet kijke hoe het met me achterwiel zit ,met de klok, en met het blok echt heel kut allemaal 🙁 niet normaal , heb echt pech gehad deze 2 dagen nu maar hope dat ik alles gefix krijg..
13 juni 2006 om 20:28 #134366denk dat je ontsteking fucked is
[admin commentaar]
zou je je topic titel NIET IN HOOFDLETTERS willen zetten.
En wat meer interpunctie gebruiken, leest makkelijker
[/admin commentaar]46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel13 juni 2006 om 20:32 #134367Herr FlicK :
denk dat je ontsteking fucked is[admin commentaar]
zou je je topic titel NIET IN HOOFDLETTERS willen zetten.
En wat meer interpunctie gebruiken, leest makkelijker
[/admin commentaar]sorry zal er volgende keer aan denken 🙂
13 juni 2006 om 21:31 #134370Hets kut maarja hoort erbij hé.A Bad Ciao Day 😛
Het is bijna cker je ontsteking heb ik ook gehad.
Veel suc6 met het maken
14 juni 2006 om 06:42 #134374Kijk dat je de speedengine goed krijgt met die 50cc dat moet ook aan de ontsteking liggen,
want dat mix blok is altijd al een vreemd ding geweest!14 juni 2006 om 11:39 #134376kreeg ik die speedengine maar aan het lopen dan gaat alles onder mijn =) maar het lukt me wel, alleen weinig tijd ervoor nu..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.