Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › Problemen Dr evo.
- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 7 maanden geleden door JoeriH.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 augustus 2013 om 18:54 #208444
Beste forumleden,
Ik heb een probleem met mijn si.
Deze heeft zon 700 km gelopen voordat hij ermee stopte.
Nou bleek dat het vliegwiel de draad van de condensator had beschadigd.
Na dit gerepareerd te hebben liep hij natuurlijk weer alleen gaat hij ong 10 km langzamer en loopt hij gewoon niet lekker.( Hiermee bedoel ik dat ze een kleine hapering heeft die eigenlijk alleen te horen is als je je helm afdoet. Ook klinkt het niet helemaal lekker als je tijdens het rijden je gas loslaat. Dan lijkt het wat stroefer te gaan dan voorheen.)
Ik heb de kop /voetpakking ook maar vervangen.
Er zaten niet voelbare vegen in de cilinder, heeft dit er misschien mee te maken?
Linksstaande setup met sproeier 67.Bij voorbaat dank,
JoeriH.Edit: Net even de deo test gedaan. Hij valt uit als ik bij de carter pakking spuit?
23 augustus 2013 om 04:33 #239577dan lijkt het erop dat je een lek hebt bij jouw voet pakking.
Dit kan je verhelpen door een goede dikke voet pakking weer te installeren.
Waar je ook even naar moet kijken is of jou carter helften goed op elkaar aan sluiten, is dat niet zo dan kan je blijven vervangen maar dat heeft geen zin.wel raar dat je na vervangen van een condensator ineens je cilinder voet lekt..
normaal gezien moet je blok op die plaats ook heel vettig zijn omdat daar het mengsel er langs looptDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.23 augustus 2013 om 07:03 #239623Ik heb de condensator niet vervangen. Ik heb de draad gerepareerd en toen ook meteen mijn kop/voetpakking vervangen omdat ik vermoedde dat die lekte. Deze zij dus gloed nieuw.
Mijn koppeling lijkt ook niet helemaal lekker meer te zijn, hier komt een schurend geluid uit?23 augustus 2013 om 08:39 #239625Wat grappig… Of juist niet.
Deze week voor het eerst mijn carter en vliegwiel gedemonteerd en gemonteerd. Valt ie na 500 meter weer uit. Heeft het vliegwiel de draad doorgesneden.. Niet zo netjes terug gemonteerd dus.
Ben dus niet de enige die dit is overkomen (-:
Succes met je probleem! Heb helaas geen oplossing voor je…. Hopelijk heb je het toch snel gefixt..
23 augustus 2013 om 10:47 #239626Ik heb het probleem half opgelost.
Het bleek de koppeling te zijn.
Ze gaat alleen nog steeds langzamer van 68 naar 63.23 augustus 2013 om 12:47 #239629langzaam van 68 naar 63?
daar heb je een rem voor toch?
lijkt me geen probleem23 augustus 2013 om 13:07 #239630De topsnelheid is lager bedoel ik 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.