Vespa-Ciao.NL
:: problemen

Home Forums Techniek Problemen oplossen problemen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lucaenguy
    Topic starter

hallo mijn vespa ciao heeft een probleem met de achternaaf als ik hem in loopstand zet dat blijft die ook in loopstand. ik heb de achternaaf er nu uit en heb alles een nagekeken maar kan ik die mischien testen zonder dat ik alles weer trug in elkaar moet zetten?

mvg
      luca

Een niks zeggende topictitel, kan je deze specifieker omschrijven?

Jonny10
      Bijdrager

Je kan simpelweg aan je as draaien (een van de twee) om te checken of hij weer van de loopstand af gaat. Je hoeft dus niet de hele mikmak weer in elkaar te zetten. Hetzelfde geldt voor je rem bijvoorbeeld.

lucaenguy
        Topic starter

hoe merk je dat verschil aan de as van loopstand en rijstand

Jonny10
          Bijdrager

Als de loopstand erop zit draait de as waar je poelie op zit niet mee als je aan je wielas draait.

Als de loopstand eraf gaat schiet het knopje als het goed is ook weer omhoog. En draait de “poelie-as” heel snel rond als je aan de wielas draait. Voor de duidelijkheid, de loopstand haal je eraf door het hendeltje om te halen en een stukje aan je wielas te draaien, als het goed is schiet die er dan af 😉

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.