Vespa-Ciao.NL
:: Probleem Vario ( snaar loopt eraf. )

Home Forums Techniek Vario Probleem Vario ( snaar loopt eraf. )

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jerrycitta
    Topic starter

Hallo,

ik heb een probleem met me malossi vario me voor vario staat meer naar de buiten kant en als ik dan wil gaan rijden glijd me snaar van de achter koppeling der af echt een rot probleem iemand hier mischien raad mee?

alvast bedankt
      (OP DEZE FOTO HAD IK ME BLOK LOS OMDAT IK EEN ANDERE ER OP GING DOEN MAAR ME SNAAR STOND STRAK TOEN HET PROBLEEM BEGON)

keesie75
      Bijdrager

Snaar strakker zetten?

Lennaert
        Sleutelbeheerder

he jerry,

ik zie dat je in ijmuiden woont.

ik kan eventueel wel een keer kijken bij je gezien ik zelf uit velserbroek kom?

groetjes.

jerrycitta
          Topic starter

Me snaar strakker zetten heb geen zin als je van boven af kijkt staat me vario meer naar buiten dus me snaar ook en bij me koppeling zit hij netjes naar binnen.

DR-flenny

mijn vriend van wie ik hem heb gekocht komt zaterdag ook al kijken tog bedankt!

niek1992
            Bijdrager

ik neem aan dat je je variohuis wel aan de buitenste kant van de krukas gemonteerd heb? ik zie geen plaatjes, maar als ik het me zo even indenk, denk ik dat je wat verkeerd doe met monteren!

jerrycitta
              Topic starter

Heb het yes het me snaar staat wel een beetje scheef maar het zag der zo erg uit omdat me achterbrug door een amatuur(prutser :D) verstevigd is en daardoor niet helemaal recht loopt

slotjeh?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.