Vespa-Ciao.NL
:: probleem vario

Home Forums Techniek Vario probleem vario

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frans
    Topic starter

hallo,

IK heb het volgende probleem,
      ik heb een malossi vario en 100 mm schijven…

Als ik mn vespa aan wil drukken dan slipt de vsnaar over de malossi vario heen de snaar klemt niet goed… waar kan het aan liggen?

Gr Frans.

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

kijk eens naar je achtervario of je platen niet scheef zijn, had ik ook.
        dan is de koperen bus versleten in je achtervario, en ben je eigenlijk wel fucked want die platen nieuw kosten iets van 30 euro en je krijgt ze bijna niet nieuw.

of je vsnaar is gewoon fucked, maar was deze eerst wel goed ?

Anders kun je hier in de buurt (bij mij in grunn) bij delftechniek een goeie getande vsnaar halen voor 13 euro ofzo.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Frans
        Topic starter

ja dan denk ik dat t aan de vsnaar ligt,,,
          want kheb gewoon een vsnaar van een poulie erop…

Tonni
          Moderator

Meet je vario eens op (voor). Hoeveel ruimte je hebt tussen de platen.
            Veel Malossi Vario’s zijn net iets te breed voor de snaar. Hier is ook al eerder een topic over geweest volgens mij. Ik had het ook, ik heb de bus iets terug gevijld aan de achterkant, zodat de achterste plaat er net iets verder op valt. Het gaat vaak om een of twee millimeter. Mijne was 14,5 mm tussen de platen, moet 13mm zijn.

Succes.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.