:: probleem na monteren blokje
-
nooit een hamer gebruiken als het niet hoeft:con
Als hij na 5 minuten niet meer werkt, en na afkoelen weer wel, dan lijkt het mij een warmloper. Grotere sproeier zou ik proberen, omdat hij ook al meer lucht krijgt dan met een std filtertje.
heb net nog ff gekeken
paar minuten rijd ie goed:)
niet langer gereden maar ga eerst ff kleinere sproeier monteren en nieuwe bougie.
is me namelijk verteld dat standaard er 43 in hoort, heb er nu 52 in zitten:D
Bedankt voor de reacties!

Anoniem
zo, das wel erg groot ja.:con
een warm loper is iets ander dan bij aan auto hoor !
een warmloper bij een ciao is dat je zuiger warmer is dan de cilinder dus de zuiger woord groter dan de cilinder (wand) zodat hij vast loopt in een keer stopt alles ermee achter wiel staat stil alles! een keertje gehad dan schik je wel effe hoor
als je dan geluk hebt doet hij het weer na het afkoelen.
en in vijf minuten krijgt hij geen warmloper denk ik na weet ik wel zeker
die van mijn krijgt denk ik niet genoeg benzine in zijn vlotterbak hij stopt ermee omdat hij dan leeg is en zogouw hij weer bijgevuld is doet hij het weer??? en ik heb mijn carb al paarkeer schoongespoten.
JackyBijdrager
Mja je hebt een 13.13 en malossi filter. Dus hij mag wel groter zijn dan std sproeier. Te klein moet je ook mee oppassen he want dan krijg je dus een warm/vastloper.
ik ga sproeier 43 proberen met 12/10 en std filter. lijkt mij een goede keuze!

Anoniem
ja, en als ie t dan niet doet weet je dat het niet aan de carberateur+afstelling ligt
idd, heb ik dat uitgesloten!.
Net sproeier 43 erin gedaaan maar is nog steeds niet opgelost:s
Nu maar even contact opnemen met raketje, heb et vermoeden dat het een warmloper is
net nog andere bobine,bougiekabel en dop geprobeerd. Geen resultaat:S
Heeft iemand nog een idee?, ben egt ten einde raad:?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.