- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 1 maand geleden door bobbie88.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 februari 2007 om 16:29 #215286
Herr FlicK :
dat hooooort zo , dat is toch de werking van de vario, het klepje bovenop dus onder de moer blijft altijd op zen plek. de rest varieeertJa ik begrijp dat het zo hoort, maar hoort het ook zo dat het zo uit elkaar kan flikkeren terwijl het gemonteerd zit? Als die koperen ”bus” die als tweede op je krukas komt, naar benden glijd, dan kan de rest gewoon blijven zitten, het is vet kut uit te leggen maar volgensmij hoort dit wat ik heb niet! Als de voorvario zit gemonteerd dan kan ik het schaaltje waar de rolletjes in zitten gewoon zonder problemen naar beneden richting de half poeli duwen, terwijl het klepje wat op die rolletjes zit blijf hangen aan de andere kant. Zo kunnen de rolletjes verkeerd gaan zitten, en ik kan me niet voorstellen dat dat lekker draait als hij aan staat
7 februari 2007 om 18:51 #215287je hebt allemaal verschillende rollen man
7 februari 2007 om 18:58 #215288dat klopt wel, als je er een snaar tussen hebt kan dat ook niet meer 🙂
7 februari 2007 om 19:46 #215289erwinko :
dat klopt wel, als je er een snaar tussen hebt kan dat ook niet meer 🙂idd klopt. het is niet de bedoeling dat er geen v snaar op je vario zit dus… bij mij is dit ook zo;)
8 februari 2007 om 13:36 #215294woe :
je hebt allemaal verschillende rollen manKlopt, maar dat maakt niet uit want als ik dat ding er op zet moet ik het toch afstellen, dus dan koop ik gewoon zo’n setje rolletjes.
Verder, bedankt voor jullie hulp!!
8 februari 2007 om 14:39 #215295koop aub niet die rollen van malossi
ik vind die dingen echt zooooo doelloos, die gewichten zijn te licht voor een vespa setup
wat heb je nou aan 2 gram rollen:S8 februari 2007 om 14:41 #215296wat dacht je ervan als je std drukveer gebruikt, dan zijn lichte rollen juist noodzakelijk!
met een std drukveer stel je altijd de rollen heel licht af.
met een sterke drukveer moet je in de rollen zwaarder gaan..
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel8 februari 2007 om 14:46 #215297dat je lichtere moet gebruiken OK
maar 2 gram:S
reed met mn 42 alu ook met 7.5 gram standaard veer8 februari 2007 om 15:30 #215298Nog ff over de gewichtjes enzo, er zit een standaart drukveer in, welke gewichtjes zal ik in mijn voorvario doen? Ik rij met de setup hiernaast. Het wordt trouwens een Malossi 60cc met getuned carter.. Wel gewoon met city power uitlaat..
8 februari 2007 om 15:41 #215299in je standaard vario zitten 8 gram, dat rijdt wel ok met een standaard setup.
wel met de nodige dipjes uiteraard.met mn speedcontrol reed ik 8.5
8 februari 2007 om 15:43 #215300woe :
in je standaard vario zitten 8 gram, dat rijdt wel ok met een standaard setup.
wel met de nodige dipjes uiteraard.met mn speedcontrol reed ik 8.5
Er zitten in mijn voorvario 6 dezelfde, en 2 dezelfde.. Dus in totaal 2 verschillende gewichtjes, waarvan er van de ene 6 zijn, en van de andere 2.. Ik zal ze zo ff wegen;) maare kan je gewoon bij Theo die gewichtjes kopen? Enne heb jij toevallig nog een snaar liggen?;)
8 februari 2007 om 16:00 #215301nope theo heeft ze niet, zijn speciale maten.
laat ik ze wel toevallig hebben, maar kwil ze niet echt kwijtje mag ze wel lenen(a)
8 februari 2007 om 16:02 #215302woe :
nope theo heeft ze niet, zijn speciale maten.
laat ik ze wel toevallig hebben, maar kwil ze niet echt kwijtje mag ze wel lenen(a)
haha dat is lief van je;)
Maare anders bestel ik wel wat bij jmpb.. maar jij zegt dat ik niet die van malossi moet bestellen? En die snaar die op jmpb staat, is die goed? Want Mike had die ook, maar volgens hem was hij iets te lang..8 februari 2007 om 16:04 #215303huh 8 gram in normaale voor vario??
dus als je een 50cc hebt met std veer .. en je doet 5 gram rolletjes in de vario rijdt t niet fijn?*heb namelijk ook dat setje rolletjes van malossi gekocht op JMpb.
8 februari 2007 om 16:10 #215304pier :
huh 8 gram in normaale voor vario??
dus als je een 50cc hebt met std veer .. en je doet 5 gram rolletjes in de vario rijdt t niet fijn?*heb namelijk ook dat setje rolletjes van malossi gekocht op JMpb.
denk over toeren
bobbie88 :
haha dat is lief van je
Maare anders bestel ik wel wat bij jmpb.. maar jij zegt dat ik niet die van malossi moet bestellen? En die snaar die op jmpb staat, is die goed? Want Mike had die ook, maar volgens hem was hij iets te lang..malossi belt is idd te lang, je kan mn 925 proberen
misschien dat ie bij jouw wel past. was iig te kort bij mijn frame -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.