Vespa-Ciao.NL
:: Probleem met vario

Home Forums Techniek Vario Probleem met vario

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Topic starter

Oke das mooi:P heeft ie me toch niet helemaal rotzooi gegeven:P

Thomasc
      Bijdrager

Nee dat is normaal bij een standaard voorvario.
        Als ik jou was zou ik ook gelijk een Teknoetre Std. voorvario modificatie set kopen.
        http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3297
        dat maakt je Std. voorvario stukken beter.
        Een borgring kost maar 1.50 dan is het een beetje zonde om alleen daarvoor 6.50 verzendkosten te betalen.
        Je moet ook ff langs gaan of je alles wel heb dan kan je dat ook gelijk erbij bestellen.
        Het zou natuurlijk jammer zijn als het binnen dat je nog iets mist.

Bartjee
        Topic starter

Ja het teknoetre setje zat er al bij toen ik hem kocht:) Dus ik denk dat ik alleen de borgring heb, zal zo eens even kijken. Ben net bij de brommerboer hiero geweest en die had de borgring niet dus ik moet em maar ff bestellen. Heb JMPB al gemaild of de verzendkosten voor alleen dat ringetje niet wat lager kunne en heb ook al reactie terug gehad:

Hoi Bart,

Uiteraard is dat mogelijk, verzending hiervan kost dan ? 1.50

grt martijn
          JMPB.nl

Dus dat is mooi:D Nou weer even terug naar de brommerzaak om men achterbandje op men velg te laten leggen (heb ze van de week metallic blauw gespoten en zou t zonde vinde ze helemaal te beschadigen door met zo’n bandenlichter te moeten gaan klote..)

Thomasc
          Bijdrager

Ok dat is mooi ik hoop dat het lukt :thumb

Bartjee
            Topic starter

Hmm nou zat ik dus even op jmpb.nl te kijken of ik alles had, kwam ik dit tegen: http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3305
              Volgens mij heb ik die er ook niet in zitten?:P Waar hoort dat ding ergens en waar dient t voor?

FonS
              Bijdrager

die zit in de achterkoppeling. je komt hem op deze manier tegen :p :

– moef eraf
                – schijven eraf
                – drukveer eruit

dan zie je deze ring zitten, de opening erin is voor het einde van de veer, dit valt hierin.

kan ook zijn dat hij aan je drukveer bungelt als je die eruit haalt 😉

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.