:: probleem met nieuw frame
-
uh je loopt achter xD hij loopt al weer he:D
ik had dan 2 brommers en ik had het blok van de ene afgehaald en op de andere gezet en toen had ik ook de vsnaar mee verplaatst en toen kwam ik er achter dat de poellie bij de ene kleiner is dus daarom 😛
Vespa Cioa :
liegbuil je zee eerst toen ik je blok kocht dat hij 80 liep
mischien lootp dat blok ook 80, alleen dan had hij bromklok.
jij hebt zowiezo snorklok. dus dan loopt ie zachter.
En jouw hele probleem komt gewoon doordat jij een snorklok op die brommer heb. klaar!
nee kan nie want ik had het heleblok overgekocht 😀 met bobine en al en hoe komen jullie erbij dat ik een snorblok heb ik heb gewoon een brom blok hoor
JackyBijdrager
Als jij je blok omzet heb je dus ook niet alleen een ander frame. Als jij een ander frame haalt en alles omzet zal de brommer echt niet harder lopen. Misschien moet je alles een beetje duidelijker uitleggen dan valt het ook nog te volgen voor de mensen. Dan lok je ook geen vervelende reacties uit.
We hebben het niet over het BLOK, maar over de KLOK.
nee ik snap dat zelf ok allemaal wel mar ik zeur nie meer het is gwoon gemaakt en ik snap zelf ok wel dat een ander frame niks uit maakt dat bedoelde ik sarcastich
JackyBijdrager
Met klok bedoelen ze dus je vertanding.
ja blijf nou allemaal nie doorzeuren ik ben alang klaar mij apart mag di topic digt 😀
gooi het topic maar dicht , en laat hem er zelf maar mee aankloten !
ja het is toch klaar dus wa zegge jullie allemaal van zoek het zelf uit???
Bij deze closed, het is wel weer genoeg geweest.
Tonni: mee eens, nog even laten staan zodat het door topicstarter gelezen kan worden, en dan de prullenbak in met deze onzin.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.