Vespa-Ciao.NL
:: Probleem met keerring

Home Forums Techniek Vario Probleem met keerring

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Svennoow
    Topic starter

Doordat mijn achterkoppelings-moer los was gegaan is mijn keerring van mn lange as naar zn gootje:(

nu ben ik al een tijdje hevig opzoek naar die keerring. maar kan nergens de goeie vinden… probleem is namelijk dat de keerring die eruit kwam 13x23x4 is en op mopshop staat voor een superbravo dat die keerring 13x22x4 is. nu heb ik dat gat ook nagemeten en die is toch echt 23mm.

Misschien dat iemand de keerring wellis heeft besteld en dat die toch past..?

en anders waar ik anders aan de goeie keerring kan komen, want de brommerboer hier kan er ook niet aankomen…

en zit er bij de malossi vertanding een keerring? anders bestel ik die gewoon want ik wil toch malossi vertanding hebben…..

Mvg,

Sven

hansieb
      Moderator

Vraag jmpb ?

Bij malossi vertanding zit ofcourse geen keerring het is alleen de vertanding

VespaAvanti
        Donateur

Ik zou gewoon eens een 13X22X4 proberen;)
          Zo duur is zo’n kering niet:!
          Niet geschoten is altijd mis zou ik denken:con
          Succes:thumb

kapot
          Bijdrager

Dat gaat denk ik niet werken VespaAvanti, dan krijg je namelijk een gat erin.
            Zoek anders even op internet misschien vind je iets met google.

Svennoow
            Topic starter

dan gaat de keerring waarschijnlijk meedraaien omdat die niet goed klemt. dan issie helemaal zo lek als een mandje gelijk…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.