Vespa-Ciao.NL
:: probleem met ciao !!

Home Forums Techniek Problemen oplossen probleem met ciao !!

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Luc
    Topic starter

nou ik heb dat tandwieltje achter echt wel was geslagen zo vast dat ik hem niet meet vaster dufde te slaan 😛 maar dat is het dus niet kan het niet zijn dat er iets met de lagers zijn ofzo ??
      Pouli heb ik al nagekeken die draait gewoon recht ik ga vant weekend een anders klok erin zetten en als dat het niet is dat weet ik het ook niet meer !! maar als ik rij lijkt het hewoon echt letterlijk of ik een slag in me wiel heb.. maar als ik 5 km/h uur rij dan zie je niets dus .. ik denk dat het iets in de klok is ) hoop ik althans )

Luc
      Topic starter

hey , ik heb nu nog steeds hetzelfde probleem ( zie rest van dit topic ) nu had ik een andere klok gepak en een ander wiel .. maar nog steeds dat getril .. dus nu dacht ik misschien is me krukas wel scheef ? maar nee hoor ik heb echt goed gekeken maar die pin waar de koppeling op komt een kei recht .. zou het niet kunnen zijn dar die pin waar de zuiger aan zit iets mee is waar door die zo trilt .. wat ik heb net nog even gereden en als ik rij .. zeg ik rij 25 km/h en hou het gas vast trilt die veel minder maar als ik dan ineens gas geef dan begint die wwer heel erg te trillen en te schokken alsof die ergens het frame dugtig raakt zo een geluid en gevoel is der maar dat is het niet .. Weet iemand nog iets ?? kan iemand mij helpen ?? alvast bedankt

barend f
        Bijdrager

subframe wel recht???

blok schroeve los ( ophangpunte)

is je ciao nie gammel!!?

Luc
          Topic starter

hey barry .. hoe bedoel je subframe ?? .. me frame is recht en het blok zit vast v-snaar staat mooi strak .. maar kan het niet zien dat die pin waar de zuiger op zit iets mee is want als ik een snelheid aan hou en dat ineens gas geeft dan begint het

Luc
            Topic starter

sorry .. bedoelde barend f mijn fout ,, las te snel 😛

Luc
              Topic starter

weet niemand waar aan dit nog kan liggen .. ik heb al vanalles geprobeerd maar zou graag weer willen hebben dat die gewoon weer mooi aant lopen komt kan iemand mij advies geven ?

VespaAvanti
                Donateur

Mischien naaldlager gaar?
                  Dan maakt hij ook de vreemdste geluiden:o
                  Verder zou ik echt niks kunnen bedenken.
                  Succes:thumb

barend f
                  Bijdrager

kortom:

ff diep in je blokkie gaan kijken.
                    cil er af, alles ff grondig onderzoeke( als je er tijd voor hebt)zo niet tijd make:P
                    NIET door gaan rijde zo..

:thumb suc6

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.