Vespa-Ciao.NL
:: Probleem met 70cc

Home Forums Techniek Opvoeren Probleem met 70cc

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

spuit eens wat benzine in het bougiegat.Probeer na montage van een goede bougie te starten.

HELLRAISER
      Topic starter

Hebben we ook geprobeert maar dan hoor je het geluid van een verzuipende brommer.:o.

HELLRAISER
        Topic starter

Prob1 was hij kreeg niet voldoende compresie.
          Dus wie ff een ander blok gepakt maar dit blok krijgt maar af en toe een vonk wie kan me daar bij helpen?:(

FonS
          Bijdrager

eerst even over die compressie…

dat ligt dan toch aan een lekkende inlaat, lekke of kapotte keerring, voetpakking, koppakking of decompresseur… sloot de inlaat wel goed af..?

HELLRAISER
            Topic starter

Ja maar we hebbe gewoon een andere blok gepakt waar ik van d8 dat wel in orde was maar nu blijkt dat dit blok maar af en toe vonkt.

FonS
              Bijdrager

puntjes goed afgesteld? condensator nog okee? bougie versleten misschien.?

HELLRAISER
                Topic starter

Dat is minder ik heb totaal geen verstand van de ontsteking:bloos(maar bougi heb ik wel al een nieuwe geprobeert maar nog steeds nix)

PSV_HOOL_GELEEN
                  Bijdrager

Ik heb ook zo’n probleem. Al 3 weken ben ik aan het sleutelen maar hij wil gewoon niet starten. Hij was me met een plofje uitgevallen en start niet meer. Ik heb ondertuseen een nieuwe bougie erop, en hele nieuwe onsteking(condensator, contactpuntjes en spoelen) en ook al 2 carburateurs geprobeerd en sproeiers maar hij start niet. Hij vonkt wel goede blauw. dus oorzak heeft denk ik bij niks met ontsteking te maken. Weet iemand mischien wat het kan zijn. Ik heb egt alles geprobeerd.:'(

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

al een ander bobinetje geprobeert ? anders even carb schoonmaken..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

PSV_HOOL_GELEEN
                      Bijdrager

Ik heb mijn probleem al gevonden. waarschijnlijk suiker in de tank. en nu is de zuiger na de haaien. zuigerring kapot en stukje uit zuiger

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.