Vespa-Ciao.NL
:: probleem malossi voorvario

Home Forums Techniek Vario probleem malossi voorvario

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Marcc
    Topic starter

nou ik heb net mn malossivario binnen gekregen dus die wilde ik meteen dr op gaan zetten. alles goed en wel toen wilde ik m starte maar toen slipte de snaar over de voorvario.. ik neem aan dat dit niet normaall is. wat kan ik hier aan doen??

hansieb
      Moderator

Strakkere snaar? Hoever zit die achter op de poelies. Hij moet wel een beetje strak zitten en heb je ook wel een getande snaar?

Marcc
        Topic starter

nee kijk het zit zo de linkerkant maakt de snaar geen contact met het ijzer omdat er te veel speling is dus de snaar wordt niet echt geklemd wat normaal wel zo hoort.

wheelieking89
          Bijdrager

heb je de originele vespa snaar erop gelegd ??

je moet een malossie 13*950 hebben denk ik

Jelle89

hoeft neit malossi te zijn, normale zijn auto gates ofzoiets, is ook 13-950 of 13-975, die passen allebei volgens mij…

teamWasted
              Bijdrager

er is iets met de bus die te lang zou zijn ofzo..?! er staan hierover genoeg topic op het forum.. ik zou ff zoeken..

Thijs_DR_Evo
                Bijdrager

Als je even de zoekfunctie gebruikt had, had je gezien dat hier al een heel topic over is. Heb hetzelfde probleem gehad, was een kwestie van het het randje van de glijbus aan de kant waar het zwarte dekseltje komt een stukje terug te vijlen, zodat de maat tussen de twee poeliehelften ongeveer 13mm is.
                  Het topic: http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&p=16021#16021

grz Thijs

Edjuh
                  Bijdrager

Thijs heeft je al de goede richting op gewezen, dus ik sluit hem.

Verder wil ik nog even zeggen dat je geen getande snaar moet hebben.

Edit by Thijs:

de Malossi riem is ook getand hoor Ed!

grz Thijs

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.