Vespa-Ciao.NL
:: probleem koppeling

Home Forums Techniek Opvoeren probleem koppeling

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

steftheking
    Topic starter

ik heb een probleem met mijn koppeling..

ik heb mijn ciao zwart gespoten en dus ook het blok er onderuit gehad, nu zit hij er weer onder maar schuurt mijn koppeling op een een of andere manier tegen het frame. voor zover ik weet zat er (kwa ringetje ofzo) tussen het frame en koppeling..

wie kan mijn verder helpen..?

gr stef

AA-T
      Sleutelbeheerder

steftheking :
        voor zover ik weet zat er (kwa ringetje ofzo) tussen het frame en koppeling..

wie kan mijn verder helpen..?

gr stef

wat bedoel je, zat ie er tussen, en nou niet meer, of zit ie er nou wel tussen?

hij moet er zowiezo tussen, miss dat je verkeerd om hebt, om het maar even makkelijk maar begrijpbaar te zeggen, de grote ring moet tegen je blok aan, en de kleine ring tegen je koppeling

je snapt wel dat ik het over 1 vaste ring heb mag ik hopen

steftheking
        Topic starter

srry was iets vergeten te typen zie ik.. maar ik heb er nooit een ring tussen gehad. al vanaf de aankoop niet..

AA-T
          Sleutelbeheerder

zet der dan maar wel even een ring tussen 🙂 slijpt ie ook niet meer aan

steftheking
            Topic starter

klinkt wle erg logish..;)
              bedankt voor de hulp.. ik heb meteen een ring besteld (plus een paar andere leuke dingen)..

gr stef..

ps. Topic mag dicht..

kansloos
              Bijdrager

het is geen gewone ring het het is een ring met een opstaand randje en dat opstaand rand je moet richting de koppeling wijsen als je hem monteerd.

FonS
                Bijdrager

steftheking :
                  ik heb er nooit een ring tussen gehad. al vanaf de aankoop niet..

zonder die ring kun je het vliegwiel niet vast zetten (dmv koppeling), dus hij heeft er vast wel opgezeten 😉
                  maar met demonteren kwijt geraakt (als je niet weet dat ie erop zit, zie je hem ook niet, lijkt een geheel met het vliegwiel)

———-

nog even voor de duidelijkheid, deze ring is het he;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.