:: [Prob.] Benzine Probleem
-
Ik had eergister nog 2.50 getankt en nog geen 10 of 15km gerede of de tank is zogenaamd weer helemaal leeg…..
Er zit dan nog wel benzine in… toen ik dat met de standaard uitlaat had starte die altijd nog ma nu met deze leo doet die dat niet:S of hij doet et heel eventjes…..
Ik wil mijn carb ff schoonmake.. dan moet et probleem opgelost zijn tog? verstopte sproeier ofzo?
Ik zou je benzinekraan er eens uithalen (emmer eronder zetten:P, anders wordt mammie boos;)) filtertjes geheel schoon maken, kraatje eens goed schoonblazen met fietspomp ofzo (compressor)
Vlotterbakje zou ik ook gewoon eventjes schoon maken, vergeet vooral dat filtertje niet onder dat tuutje waar je benzineleiding aansluit;) Ow, en ook dat kleine kanaaltje wat van dat filtertje het vlotterbakje in loopt niet vergeten.
idd alles gewoon even schoonmaken.
ik denk niet dat het de benzinekraan is want die laat meestal nog een beetje door waardoor hij tog altijd even start.
denk dat het echt aan je carb ligt.
dus even goed schoonmaken.
Oke dan zal ik dat maar even doen. Wordt wel een geklooi nu met die leo krul haha.. Maar maakt niet uit
je kan je carb er tog gewoon vanaf pakken?
wat voor sproeier heb je er trouwens in?
maja zal je wel lukken he.
oke dat is groot genoeg dus is echt een kwestie van schoon maken.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.