Vespa-Ciao.NL
:: prijslijst boetes 2010

Home Forums Algemeen Nieuws prijslijst boetes 2010

5 berichten aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jamai

tja laat ik het zo zeggen heb ervaring met 28km per uur te hard reiden:boos

mittad
      Bijdrager

ik had een vraagje ik ben laats aangehouden zonder certificaat wat gaat mijn boete nou kosten 150 of 60 euro

tieees
        Bijdrager

Heb je wel een certificaat? Zo niet dan is de boete 150 euro..

Heb je wel een certificaat maar kon je hem niet tonen dan is het 60 euro..

dit haal ik uit de tekst van Jelle. Ik kan het ook verkeerd hebben.

stefkee3
          Bijdrager

Ik reed 2 weken terug in weert(boshoven) schijbaar in een woonwijk, en reed daar met 80/90 doorheen

Stond nou toevallig een wout aan de andere kant…

kon mijn rijbewijs en kenteken pappieren inleveren, en zou ze 2 weken kwijt zijn (gelukkig ging ik die 2 weken op vakantie :D)

Nu heb ik ze vrijdag opgehaalt, en kreeg ze mee ter betaling van bijna 350 euro ter plaatse:pest

JKeulers
            Bijdrager

(oud topic weet het ) maar : klasgenoot reed 2 weken terug door rood licht met snor scooter, deze moest 160 euro neerleggen , alleen vanwege door rood rijden. Snelheid heeft die niks voor gekregen.
              een andere klasgenoot heeft er een van 240 euro gekregen voor : – Fietspad rijden met scooter 45km/h
              – 60 km/h rijden op het fietspad.

Weet de prijzen apart niet. Maar de boetes gaan wel ieder jaar wat omhoog :O .

5 berichten aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.