Vespa-Ciao.NL
:: prijslijst boetes 2010

Home Forums Algemeen Nieuws prijslijst boetes 2010

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

just1991
    Bijdrager

ik heb eigenlijk nog nooit een werkgever gehad die daar naar vroeg… maar het was geloof ik toen dr tijd 45 euro ipv 75 iets in die richting ze konden er ook om lachen dus dan valt het altijd mee 😀

jdjong
      Bijdrager

90,- voor rijden zonder kenteken. Ben gister nog aangehouden door politie omdat me kenteken d’r af was gevallen, kon ‘m gelukkig laten zien anders 90,- euro boete.

Jelle
        Topic starter

Ik heb van mijn werk een “feiten boekje” hier staan bijna alle boete bedragen in voor 2010.

Dus vraag maar raak en ik zoek het even op…

max-0481
          Bijdrager

Wat kost het als je word gepakt met een begrenzer?
            Mvg. Max

Steven
            Donateur

Jelle :
              Ik heb van mijn werk een “feiten boekje” hier staan bijna alle boete bedragen in voor 2010.

zou je kunnen opzoeken wat een meting van 70km/h bij een snorfiets kost, dus 45 km overschrijding.

alvast bedankt

Loek
              Bijdrager

Staat op boetebase.nl even zelf zoeken en je weet het zo :thumb

Steven
                Donateur

boetebase.nl geeft bij mij een melding dat die site niet bestaat. kan je een link posten?

urtaget
                  Bijdrager

max-0481 :
                    Wat kost het als je word gepakt met een begrenzer?
                    Mvg. Max

http://www.om.nl/organisatie/beleidsregels/overzicht/verkeer_en_vervoer/@151475/aanwijzing_maximum/
                    Onderdeel 6.

Wouz-LwB
                    Donateur

steven osh :

Jelle :

zou je kunnen opzoeken wat een meting van 70km/h bij een snorfiets kost, dus 45 km overschrijding.

alvast bedankt

dit kan hij je niet vertellen , je papieren worden in beslag genomen en officier van justitie bepaald het bedrag..
                      ik kan je binnenkort wel vertellen wat het bedrag ongeveer word..:con

keltow
                      Bijdrager

Bij een snelheidsovertreding van 31km/h of meer, word je bromrijbewijs in beslag genomen. Dit betekent dus ook dat je geen auto, motor, etc. meer mag rijden.

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc

Gerarduz
                        Donateur

keltow :
                          Bij een snelheidsovertreding van 31km/h of meer, word je bromrijbewijs in beslag genomen. Dit betekent dus ook dat je geen auto, motor, etc. meer mag rijden.

Niet te best!

Afschrikwekkend!

shoarmadude
                          Bijdrager

Word dus ingenomen wanneer de agenten je 30km/h te hard zien rijden.
                            Schrikt zeker af, mijn auto rijbewijs is me nog niet zo heilig als mijn motor rijbewijs… 😮

Edjuh
                            Bijdrager

Zippie loopt lekker : -)

Nou is dit wel een oude uitzending? Mag je nog steeds 30 op het bromfietspad? Ik dacht dat dat buiten de bebouwde kom 45 was? want buiten de bebouwde kom rijd je voornamelijk op het bromfietspad en dan is 30 onnodig langzaam, daarom hebben ze het naar 45 veranderd, maar als dat alleen voor op de weg is heb je er eigenlijk nog niks aan? En je rijbewijs kwijt bij 60km/u is wel erg strikt voor een brommer.

Het is duidelijk dat de regels zijn aangescherpt, misschien dat het ondanks de vervelende gevolgen voor opvoervolk wat levens scheelt.

Dit is 1 van de redenen waarom ik een motorrijbewijs wou, hoewel je die ook makkelijk kwijtraakt.

FonS
                              Bijdrager

Zo ver ik weet, is het 45 op de weg, 30 op het fietspad binnen de bebouwde kom en 40 op het fietspad buiten de bebouwde kom.
                                Dat je tegenwoordig je autorijbewijs kunt kwijtraken door je opgevoerde brommer, ben ik ook niet echt blij mee.
                                Toch maar wat minder snel spul in elkaar zetten dan.

keltow
                                Bijdrager

Filmpje is van 04-05-2010

Is niet zo lang geleden.:|

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc
                                15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.