Vespa-Ciao.NL
:: poulie standaard ?

Home Forums Techniek Opvoeren poulie standaard ?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

dk-piaggio
    Topic starter

ja he juist me poulie ontvangen waar ik drie weken op gewacht heb en me 19,80 heeft gekost bij de bromboer hier in het dorp en nu zie ik juist dezelfde heb gekocht die er al opzat terwijl me brommer volledig standaard is ,
      het was één van 80 mm

terwijl zoals jullie zijden een kleinere pakte ik dan sneller zou gaan moet ik dan nog kleiner gaan dan std.

heb een belgische PX (snor)

Robertez
      Bijdrager

😮 19,80 voor een poulie ?? hopelijk zat de v snaar er wel bij, dure grap als je dat vergelijkt met jmpb.nl.

Ik zou vragen of je hem mag ruilen, standaard zit op de meeste vespa`s een 105 mm poulie, bij jouw vespa heeft dus schijnbaar iemand in het verleden de standaard poulie verwisseld voor 1 van 80mm.

Ik moet zeggen dat ik op bijna al mijn opknap brommertjes een 80mm poulie aantref, dit omdat deze net genoeg trekkracht geeft en iets meer snelheid dan standaard. 🙂

Ik zou eerder voor een sneller cilindertje gaan of je inlaat uitvijlen en er een 13/13 carburateur erop doen.

Tomm_
        Bijdrager

Ik Heb ook een belgische snor maar hier zat ook gewoon een standaard 80 op hoor.

Edjuh
          Bijdrager

Robertez :
            😮 19,80 voor een poulie ?? hopelijk zat de v snaar er wel bij, dure grap als je dat vergelijkt met jmpb.nl.

Ik zou vragen of je hem mag ruilen, standaard zit op de meeste vespa`s een 105 mm poulie, bij jouw vespa heeft dus schijnbaar iemand in het verleden de standaard poulie verwisseld voor 1 van 80mm.

Ik moet zeggen dat ik op bijna al mijn opknap brommertjes een 80mm poulie aantref, dit omdat deze net genoeg trekkracht geeft en iets meer snelheid dan standaard. 🙂

Ik zou eerder voor een sneller cilindertje gaan of je inlaat uitvijlen en er een 13/13 carburateur erop doen.

Std. is meestal 95, en snor mixjes hebben geloof ik 85 of 80.

Maar wat een topzaak die bromboer, 3 weken wachten op een poelie(+snaar dus?!!) van 20 euro:con

dk-piaggio
            Topic starter

ja en dan kan het zijn dat hij ze niet terug bij zijn leverancier kan inruilen

was wel met v-snaar

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.