Vespa-Ciao.NL
:: portlock’s citta (:

Home Forums Perso’s Projecten portlock’s citta (:

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 86)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

portlock
    Topic starter

Hmm, oke. Nooit geweten dat de 42 polini eigenlijk op een evo hoort. 😛

Moet ik nu nogsteeds opzoek naar een nieuwe pijp, of zal de ninja nu wel wat beter presteren.

Mike
      Bijdrager

Volgens mij verkocht eidos nog een Simo racing.

Dat zijn lekkere uitlaatjes.. ook voor vario!

Reed bij mij altijd super op de 42 Alu

Mike

Waarom?

Als het idd zo is dat de Simo racing vergelijkbaar is met de proma cannon is dit zeker een lekkere combi op 42polini en vario. Groot nadeel is wel dat je deze pijpjes snel plat rijd onder een citta. Prestaties van de ninja ken ik niet maar is net als de calibrata erg lelijk:D

speedbuxy
          Bijdrager

portlock :
            Hmm, oke. Nooit geweten dat de 42 polini eigenlijk op een evo hoort. 😛

Moet ik nu nogsteeds opzoek naar een nieuwe pijp, of zal de ninja nu wel wat beter presteren.

Er staat ook evo op de voet van de 42 alu.
            Het is eigenlijks ook een 42mm polini evo cilinder, alleen word ie hier vaak alu genoemd.

Maar je ninja doet het hier vast wel op ik denk, dat je citta de laaste keer niet zo snel was lag vast niet alleen aan het pijpje.

Maar als je echt wat anders wil en voor snelheid wil gaan zou ik gewoon een nieuwe technigas cc aanschaffen dat steld nooit teleur:thumb
            (Simo racing zou ik niet doen dat sloopt je oren:D)

Javad
            Donateur

Er staat EVG op de voet van de 42 alu :! maar dat zal wel hetzelfde zijn dan he :pest :lol

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

speedbuxy
              Bijdrager

Javad :
                Er staat EVG op de voet van de 42 alu :! maar dat zal wel hetzelfde zijn dan he :pest :lol

Ik heb het ook alleen een keer vluchtig op een wat viezige 2e hands zien staan, dus toen leek die G erg op een O:lol
                Maar 42 alu kit hoort wel bij de evo hoor, ik heb dit wel op plaatsjes van polini folders als set zien staan.
                En vroeger toen ik een 16 a 17 was hadden ze hier in leeuwarden ook een compleet setje liggen.
                (maar was toen echt on betaalbaar)

portlock
                Topic starter

UPDATE

gianelli excel van spulleke gekocht. Zit nu onder de citta, hij trekt een stuk sneller op en hogere top. Jullie hadden dus gelijk dat de ninja een schijtpijp is. 😛

Filmpje http://www.youtube.com/watch?v=t5nF9xRa0qs

Ook heb ik de evo die ik laatst gekocht heb onder de ciao geknald. Hij rijd behoorlijk hard hahah. 😀 Denk dat ik voortaan hiermee de toertjes rijd. ^^

speedbuxy
                  Bijdrager

Je citta hoort nu idd een stuk feller:thumb
                    Misshien heeft jou ninja ook wel z,on demper begrenzing zoals de mijnes ook had?
                    En anders is het echt gewoon een schijt pijp.

En evo hoort ook nice:thumb
                    Vind 42 alu en evo ook een hele mooie combo:thumb
                    (dit staat bij mij ook nog op het verlanglijstje)
                    Want met de 42 alu op een evo rijd je menig 46mm cilinder ermee uit denk ik, en das natuurlijk altijd leuk werk:thumb

Martino
                    Moderator

Dan is het gelijk een schijtpijp?
                      Ik heb alleen maar gezegd dat op jou setup een andere uitlaat beter tot zijn recht zal komen. In ieder geval mooi dat je nu naar eigen zeggen de toertjes weer mee wilt rijden.

portlock
                      Topic starter

Hahah, schijtpijp is misschien overdreven maar met de excel rijd hij zoveel chiller. 😛

@Andree, zou kunnen, heb daar niet echt op gelet.

portlock
                        Topic starter

Update,

Vandaag mijn krukas toch kunnen redden met het idee van Fons. M8 draad in de krukas tappen en een draadeind erin + loctite. 😀

Martino
                          Moderator

Leuk gedaan, maar ben je niet bang dat dit draadeind er zo uit breekt?
                            Je ziet het draad al door het platte vlak heen komen.

portlock
                            Topic starter

In principe houd het draad op een krukas het zaakje alleen bij elkaar dat de koppeling/variohuis niet eraf kan, komen verder niet echt krachten op denk ik.

speedbuxy
                              Bijdrager

Opzich moet dit idd wel heel kunnen blijven, alleen heb ik er op 1 of andere manier ook een hard hoofd in.
                                Maar hoop voor jou natuurlijk wel dat het gewoon tijden heel blijft:thumb

portlock
                                Topic starter

UPDATE

Zostrax ff met gps op me telefoon snelheid gemeten van de shitta.

Vind het opzich best netjes, als ik zo terug naar de meeting keek.. 😀

http://trips.gpspeedometer.com/3374

Klik metric aan, dan zie je het in km/h ipv mijlen

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 86)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.