Vespa-Ciao.NL
:: portlock’s citta (:

Home Forums Perso’s Projecten portlock’s citta (:

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 86)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

portlock
    Topic starter

Ik weet niet wat het is, maar hij zit echt perfect op de uitlaatpoort. Misschien is de HM wel iets in de bocht verbogen met de tijd? Ik zou het niet weten, maarja maakte zostraks iets te scherpe bocht en grrrrrrrshhhhh hij raakte de grond. xd Of ik moet hem wat buigen, of die beugel in korten.

@EHV, die kerel kan gewoon niet springen, hij verloor zijn evenwicht. Had niks met zijn uitlaat te maken. 😛

sjbtje
      Bijdrager

toch zou ik de oude beugel er weer aan doen en dan kijken of hij dan ook past,, zo niet dan zou ik even kijken of je die bocht misch weer goed kan buigen want elke keer schaven aan de grond is ook niet alles voor je uitlaat,, ps. ik zelf vind het zelfs zonde vooral voor dit soort uitlaatjes want hij ziet er super knap uit man,,!!

Dylan
        Donateur

beugeltje zit zoiezo helemaal op de verkeerde plek… je moet opnieuw een beugeltje maken die van de uitlaat naar de onderste bout van je vering gaat! , en zorg dat die zo hoog mogelijk zit.. ziet er ook gelijk beter uit :

wel je beugeltje wat breder ( wat meer naar buiten laten steken ) omdat jij een si brug / kappen hebt

citta-ehv
          Bijdrager

BromFreak666 :
            beugeltje zit zoiezo helemaal op de verkeerde plek… je moet opnieuw een beugeltje maken die van de uitlaat naar de onderste bout van je vering gaat! , en zorg dat die zo hoog mogelijk zit.. ziet er ook gelijk beter uit :

wel je beugeltje wat breder ( wat meer naar buiten laten steken ) omdat jij een si brug / kappen hebt

je kan toch ook simpelweg het beugeltje 2cm inkorten en effe gat opnieuw boren effe rond veilen en dan ben je er ook :con

maar ja dan heb je weer kans dat ie bij de aansluiting bij cilinder krom gaat zitten.
            dit vind je blok niet leuk. mischien warm stoken? en wat proberen te buigen

Dylan
            Donateur

ga nou niet moeilijk doen.. wat ik zei is gewoon de beste en vooral de stevigste ophanging! ivm zo een platgeslagen buisje die ook nog is horizontaal gemonteerd is waardoor daar ook nog is spanning op komt te staan, zeker dat die uitlaat trilt als geen ander.. slappe bevestiging als je het mij vraagt! als je een beugeltje beugt van ongv 1cm dik dan zit het vele male steviger en trilt het ook minder & gaat het langer mee! :!

maarja.. het is alleen maar een tip:con

citta-ehv
              Bijdrager

BromFreak666 :
                ga nou niet moeilijk doen.. wat ik zei is gewoon de beste en vooral de stevigste ophanging! ivm zo een platgeslagen buisje die ook nog is horizontaal gemonteerd is waardoor daar ook nog is spanning op komt te staan, zeker dat die uitlaat trilt als geen ander.. slappe bevestiging als je het mij vraagt! als je een beugeltje beugt van ongv 1cm dik dan zit het vele male steviger en trilt het ook minder & gaat het langer mee! :!

ja ik probeer die jongen alleen maar te helpen maat
                maar ja ik al het wel effe zeggen voor jou he.. jou manier is de beste 😀

jij kan het weten omdat je mischien zown handmate hebt gehad.
                ik heb alleen maar citypower, top one, proma cc, polini sp gehad.
                dus ja ik weet dat niet he volgens jou haha =)

Dylan
                Donateur

citta-ehv :

BromFreak666 :

ja ik probeer die jongen alleen maar te helpen maat
                  maar ja ik al het wel effe zeggen voor jou he.. jou manier is de beste 😀

jij kan het weten omdat je mischien zown handmate hebt gehad.
                  ik heb alleen maar citypower, top one, proma cc, polini sp gehad.
                  dus ja ik weet dat niet he volgens jou haha =)

jep:) ik (had) een handmade ja.. en geloof me.. dit is gewoon een super sterke ophanging 😉

Florian
                  Moderator

Weet niet of je het duidelijk ziet, maar ik heb ook een handmade en ik heb ook zelf een beugel gemaakt.
                    1 die helemaal recht is, en wat langer zodat hij precies bij de bout van de vering komt.

portlock
                    Topic starter

Jongens, hij hangt nu wat hoger. Maak morgen wel ff een foto.
                      De citta loopt trouwens ook opeens slecht? :S Net of hij geen benzine krijgt..

Dylan
                      Donateur

sproeier verstopt?

even je carburateur schoonmaken + de sproeier

portlock
                        Topic starter

Probleem opgelost, lag idd aan carb.

portlock
                          Topic starter

Updateeeeeee, nog een citta erbij. 😀

Edjuh
                            Bijdrager

Mooi ding!

Plannen?

portlock
                              Topic starter

Update zie de 1e post. Speed engine binnen :D:D:D

De andere citta is alweer de deur uit.

Ben Citta
                                Donateur

eeey waar heb je die demper van je polini top one vandaan en die sticker erop ????:o

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 86)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.