Vespa-Ciao.NL
:: popko’s ciao

Home Forums Perso’s Projecten popko’s ciao

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 384)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pepko
    Topic starter

Dat zie jij verkeerd jarco! het zijn gewoon 2 poorten 😉

eidos
      Donateur

Wel erg lijp getuned, Niet zo mooi gedaan. Ook jammer van het stralen op de lagerpassingen/inlaat.

Hopen dat het een beetje wil lopen! De uitlaatpoort van de malossi ziet er in ieder geval goed uit:)

Jarco
        Bijdrager

Dan is het spijltje wel heel erg dun, hoop niet dat deze te dun is en de boel vernaggelt. 😛
          Maar maak er wat moois van. :thumb

Martino
          Moderator

Meningen zijn verdeeld of hoe het blokje er uit ziet. Positief in ieder geval is dat het cartersetje een mooi egaal kleurtje heeft, maar waarom de lagerpassingen stralen? Dit is echt not done! Ik snap het ook niet omdat in het verleden hier met virgil al hele discussies over zijn geweest. Hier zal hij toch van moeten leren. :con

Ik hoop echt voor je dat je lagerpassing nu niet te ruim is geworden pepko.

virgil
            Donateur

Heey,

Heel erg ruig is het niet getuned en alles is berekend en dus niet te groot of gewoon wat gebaggert;)

Over de lagerpassing, ik ben er niet eens op gaan stalen en er komt dan gewoon wat overig zand wat het wat schoon maakt
              wat totaal geen invloed heeft!

Dus geloof me maar de passingen en inlaatvlak zijn super goed en de cilinder zal zeker blazen!

Pepko jongen succes met het mooie blokje:thumb

groetjes

pepko
              Topic starter

@ martino: De lagerpassingen zijn noeg goed 😀

Anoniem

Pepko, houdt wel rekening met het remdeksel, volgensmij is deze niet voor een ciao, zonde als je die laat coaten en er dan achterkomt dat hij niet past.

pepko
                  Topic starter

ik weet het,, ik zet het remdeksel van mij drie spaaks erop!

just1991
                    Bijdrager

die remdeksel past weer wel icm een citta vork 😉 als ik me niet vergis

Florian
                      Moderator

Mooi uitlaatpoortje van de Malossi:thumb

pepko
                        Topic starter

update 24-11-10

oké vandaag ff slecht nieuws. Ik heb namelijk een ongeluk gehad met mijn scooter:

hierdoor loopt mijn hobby wederom vertraging op.

Wel heb ik mijn pakkingen en keerring binnen, dus kan ik wel mijn blokje in elkaar zetten.

m.v.g. pepko

just1991
                          Bijdrager

Wat heb je er mee gedaan dan 😛 Schade valt zo op het oog mee alleen wat kapschade nouja kost een hoop zo’n kap… Al gauw tegen de 100 euro kun je veel leuke vespa spullen voor kopen !

pepko
                            Topic starter

haha, en het frame is zo krom als een hoepel,+er is een hap uit de velg, en de voorvork is krom. voorderest veel kleine dingetjes. het blok loopt nog.

Edit: ik kwam met mijn voorwiel naast de weg, dus ik viel.
                              ik liet meteen mijn scooter los, die vervolgens tegen een boom opknalde.
                              Ik lag 5 meter verderop in de berm, met een 2.3 Cm grote wond op mijn knie, waardoor mijn knieschijf blootlag.
                              een ambulance was onderweg, en om 4 uur was ik bij de eerste hulp. en eindelijk ohalf 8 was ik klaar.

Edit2: de scooter was gloednieuw, met 1040 km op de teller.

Dylan
                              Donateur

Even over je 10spakers, rempotje van een 3spaker zal NIET passen want deze is gewoonweg VEEL te groot :lol

En zonde van je scooter…maarja;) ga vespa rijden, en je portomonnee zal je toelachen;)

pepko
                                Topic starter

Mini-update: 28-11-’10

@bromfreak: was een di-tech, dus kwa verbruik niet. de verzekering is tegenwoordig gelijk getrokken, dus dat scheelt ook niets. al met al, ben ik met scooter dus goedkoper uit?

verder heb ik mijn blokje in elkaar gezet!:D

als ik mijn knie (daar zit een gat in) weer kan gebruiken gaat het blok eronder.

m.v.g. pepko

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 384)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.