Vespa-Ciao.NL
:: Polyesteren en plamuren

Home Forums Techniek Framedelen Polyesteren en plamuren

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

paaldanser
    Bijdrager

LeMoN :
      okey dus eigenlijk moet ik het gewoon opvullen met iets, dat zou in principe ook met purschuim kunnen, polyester er dan over heen en dan nog is netjes plamuren?

ja maar zorg dan wel ervoor dat je als je an de plamuur begint de rest al heel strak hebt geschuurt zodat je bijna geen plamuur nodig hebt

LeMoN
      Topic starter

Okey, maar ja zodra dat ik het gepurred heb, dan haal ik het weg met een mesje.

of adviseert iemand iets anders te gebruiken dan pur? en als het niet zo is, moet ik dan een speciale pur gebruiken?

paaldanser
        Bijdrager

LeMoN :
          Okey, maar ja zodra dat ik het gepurred heb, dan haal ik het weg met een mesje.

of adviseert iemand iets anders te gebruiken dan pur? en als het niet zo is, moet ik dan een speciale pur gebruiken?

ik zou gewoon alleen maar poly gebruiken en dan 24uur laten uit harden en dan pas de plamuur niet in 1x alles

masters
          Bijdrager

ja die mal maak je van pur, gewoon aan de binnekant van je kap spuiten of smeren(op de plaats waar het dicht moet) dan laten uitzeten en effe hard laten worden(gewoon een nachtje laten staan) dan van de buiten kant van je kap de pur zo vormen dat het gelijk loopt en dan poylesteren(het is handig als je een laagje van die plasitc folie(huishoudfolie) tussen het pur en je kap doet anders krijg je het er niet zo gemakkelijk af)

LeMoN
            Topic starter

huh nou snap ik er echt geen zak meer van 😛 moet die pur nou tussen het polyester en het kapje blijven zitten of niet? of maak dat niets uit?

wat de fuck is het doel van zown MAL 😛 ik moet gewoon een gleufje opvullen ! 😀

masters
              Bijdrager

damn:P als je wilt doe ik het wel voor je haha, moet je wel effe hierheen komen. gaat stuk sneller dan je dit de hele tijd uit te moeten leggen:P

LeMoN
                Topic starter

nee ik wil het zelf doen :), maar als je me gewoon uitlegt waarvoor ik die mal moet maken?

ik had eerder het idee om het pur te gebruiken als opvulling voor de lege ruimte die er in de gleuf zit, daarover het polyester te doen en dan nog een laagje plamuur om het geheel egaal te maken!

masters
                  Bijdrager

ja zo moet het ook;) en later kan je het pur verwijderen wat in de weg zit, je moet wel het pur bewerken zodat het niet uitsteekt ofzo

LeMoN
                    Topic starter

ja oke, maar jij had het over een mal met keukenfolie, maar ik wil het pur niet verwijderen 😛

masters
                      Bijdrager

ja dat moet je er normaal tussen doen zodat het niet aan je kappen blijft zitten en je het na gebruik los kan trekken, maar als je het toch laat zitten heeft dat geen nut:P

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.