- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 9 maanden geleden door PoliniCitta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 februari 2009 om 19:58 #437758
PoliniCitta :
Tis een belgisch cartertje met standaard al best grote inlaat.:no
Dat is zo’n Berini carter, normale Vespa ontsteking past er volgens mij niet in, omdat de montagepunten korter gefreesd zijn@ niceVespa ; hij heeft eerder al laten weten twee 5 spaaks te willen, maar deze twee nu tijdelijk heeft 😉
24 februari 2009 om 20:00 #437759Gelukkig dat je dat nu zegt fons, want wou het blokje van de week inelkaar zetten.8)
Dan heb ik nog wel een ander cartertje. Of ik moet zo’n berini ontsteking zien te krijgen. had laatst de vliegwiel ervan verkocht. domme ik :O25 februari 2009 om 07:56 #437770berini onsteking is dat een met zo’n zwart cdi kastje?
zo ja heb ik de onsteking wel maar het cdi kastje niet;)19 juli 2009 om 09:29 #453573Lang geleden dat ik een update heb geplaatst, bij deze 😀
Heb m’n eigen citta’tje opgeknapt, van lelijk blauw, naar helemaal zwart,
setup op het moment is:
60cc 41mm pai wai
elec. carters max gevijld inlaatje 13mm
13.13 @ 68 sproeier
malossi filtertje
belgenkoppeling met pully 70
leovince krul met technigas dempertjegoed voor zo’n 55á60 km
optrek is wat minder maar trekt daarna geleidelijk door naar de 60, trilt nauwelijks en rijd heerlijk.filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=bOgsA0ZsKNw
Had ook nog van vorig jaar een citta’tje met kenteken staan om op te knappen,
had werkelijk alle kleuren van de regenboog, was totaal niet om aan te zien.
Ben er een goede maand mee bezig geweest om em klaar te krijgen, dit mede omdat ik het blok niet aan de praat kreeg zoals ik wou, toen heb ik een ander blokje geregeld, gereviseerd en het brommertje loopt nu perfect, start in 1 stapje, loopt goed stationair en rijd ook perfect.
Vind em niet zo mooi als de citta die ik vorig jaar heb opgeknapt, maar deze mag er ook zijn 🙂
Staat te koop, dus als je iemand weet 🙂 (blauw kenteken)Ben ook alweer een paar dagen met mijn vespa’tje bezig. Heb een ander frame geregeld, die veel steviger is dan het frame die ik had. Is ookal geschuurd, over de kleur(en) houdt ik me nog even stil, dit mede ook omdat ik er nog niet over uit ben haha :D.
Moet nog wel een aantal onderdelen bijelkaar sprokkelen, zoals een citta vorkje en citta wielen.
Setup ben ik ook nog niet over uit, komt wel een speed carter onder.17 juni 2017 om 20:00 #499711Grappig om na een x aantal jaar je eigen oude berichten terug te lezen.
Om het even kort te houden.
Na een x aantal jaar geen citta te hebben gehad onlangs één aangeschaft met wat leuke snelle onderdelen waar ik wat leuks van wil maken.
Of ik het proces daarvan hier ga delen weet ik nog niet, maar ik ga hier zeker weer wat vaker rondneuzen want ik kom heel wat mooie projecten tegen. Gelukkig leeft de hobby nog wel. Gegroet! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.