Vespa-Ciao.NL
:: polini w poort of malossi 12 poort?

Home Forums Techniek Opvoeren polini w poort of malossi 12 poort?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Topic starter

ey,
      weet iemand wat beter is, een polini w poorter of een malossi 12 poorter

Edjuh
      Bijdrager

Met die malossi bedoel je de 43mm versie neem ik aan?, polini heeft ook een 41mm w-poort btw.

Ik denk dat die polini sneller is.

Kay
        Bijdrager

Als het om de gewone 43 malossi en 43 w-poort gaat.

Ik heb zelf de 43mm malossi en heb zelf al vaker op een ciao gereden met 43mm w-poort gereden en ik moet zeggen.Er is weinig tot geen verschil!Kwaliteit weet ik niet,maar reken maar erop dat beide goed zijn!

G-no
          Topic starter

ik bedoel de 43mm ja

RDG
            Bijdrager

ik zou voor de polini gaan:) goede ervaringen mee.
              mallossi is wel net zo goed.
              niet uit eigen ervaring maar een kameraad heeft er een:)

timschilders
              Bijdrager

Kay :

Ik heb zelf de 43mm malossi en heb zelf al vaker op een ciao gereden met 43mm w-poort gereden en ik moet zeggen.Er is weinig tot geen verschil!Kwaliteit weet ik niet,maar reken maar erop dat beide goed zijn!

mm, volgens mij is de 43mm polini een stuk sneller dan de 43mm malossi, over de malossi hoor ik meer slechte ervaringen.

kijk maar naar roel, die rijd ook met de 43mm polini(net als mij), hij rijd 84 km/h digitaal

R.oel !

timschilders :

Kay :

mm, volgens mij is de 43mm polini een stuk sneller dan de 43mm malossi, over de malossi hoor ik meer slechte ervaringen.

kijk maar naar roel, die rijd ook met de 43mm polini(net als mij), hij rijd 84 km/h digitaal

en kay heeft de 43 mm malossi nu op zijn ciao, en gaat praktisch net zo hard als mij… als ik met mn 80 poelie rij dan, dan haal ik ong 73 en kay 70 kmu

dus zit volgens mij bijna geen verschil in

KennyVespa
                  Bijdrager

POLINI w poort is beter en gaat langer meej (uit eigen ervaring) 😉

Kay
                    Bijdrager

Mensen ze zijn gewoon precies evensnel!Waarom rijdt ik met belgisch carter,95 poulie 13/13/malossi filter/top one even hard als roel met speedengine en w-poort,13/13,malossi filter,80 poulie.Er is gewoon geen verschil,en als anderen dat wel vinden tjah,dan zal ik het wel fout hebben.

Jelle89

ik rij bijna 65 met mijn setup..dus even snel met de citypower als met de ninja:|

cittatuner
                        Bijdrager

ik denk zelf dat de malossie sneller is (heb em zelf ook maar nog niet gemonteerd) :lol JL heeft de polini cilinder en rijd 78 dus veel zal het niet uitmaken:thumb

.-{2F4OV}-.

Je hebt een polini speedengine…

Kzou dan voor een polini w-poort gaan… Denk tog dat merk bij merk iets beter is…
                            En het staat mooier;)

Of zit er een groot prijsverschil tussen de twee cilinders?

timschilders
                            Bijdrager

nee, volgens mij is de malossi nog iets duurder op jmpb.

maar zo gelezen te hebben op het forum is vaak dat malossi cilindertje minder goed afgewerkt en moet je nog een beetje bijwerken , zeg het me als ik het niet goed heb, ik heb het oko maar hier op het forum gelezen.

.-{2F4OV}-.

timschilders :
                                nee, volgens mij is de malossi nog iets duurder op jmpb.

maar zo gelezen te hebben op het forum is vaak dat malossi cilindertje minder goed afgewerkt en moet je nog een beetje bijwerken , zeg het me als ik het niet goed heb, ik heb het oko maar hier op het forum gelezen.

Dat klopt idd… Vaak spoelpoorten enz nog kleine bramen/krassen. En dus moet dat bijgeschuurt worden..

R.oel !

.-{2F4OV}-. :
                                  Je hebt een polini speedengine…

Kzou dan voor een polini w-poort gaan… Denk tog dat merk bij merk iets beter is…
                                  En het staat mooier;)

Of zit er een groot prijsverschil tussen de twee cilinders?

hier zou ik zeker voor de w-poort gaan, want de speedengine is gewoon gemaakt voor polini cilinders, lijkt me dan beetje “dom” als je een malossi erop gaat zetten..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.