:: Polini UTAH Variateur Vespa
-

Geert (H) Ciao
Wat zijn jullie ervaringen met deze voorvario voor je orginele voorvario? Is het te vergelijken met een malossi of polini voorvario? En welke is nu beter van de 2, malossi of polini voorvario?
ritzeBijdrager
geen ervaring mee maar ik denk dat veel mensen gaan zeggen dat je beter een echte polini/malossi vario koopt,
ik denk wel dat je een paar km meer eruit haalt, mja op niet zwaar opgevoerde setups ga je sowieso niet veel harder met malossi vario omdat je de pwr niet hebt , is het zelfde als een std brommer te voorzien van 55 poelie…

Geert (H) Ciao
begrijp ik maar me blokje kan veel harder doortrekken. Hij trekt goed bij het optrekken en vervolgens het bekende dipje en daarna trekt hij door naar ongeveer 45 maar dan maakt hij zoveel toeren dat me blokje niet meer toeren kan maken begrijp je. Ik wil dat ie zwaarder door varieert en ik begrijp dat dat kan met malossi vario?
Wat ik begrijp is dat je met overtoeren rijd, die moet je ook afstellen met rolletjes..

Geert (H) Ciao
nee ik rij met hoge toeren, zo hoog dat ie niet hoger kan.
MHRBijdrager
de Polini UTAH vario is een modificatieset voor de orginele, oftewel je zit nog steeds vast aan een te kleine voorpoelie.
Kvind de UTAH varioset het aanschaffen niet waard, kheb hem nooit mooi vinden rijden altijd wel een dip.
ritzeBijdrager
ja dat komt omdat die uitvarieerd, en omdat je kleine varioschijfjes hebt.
je moet weten op welke toeren je boost ligt en daar stel je je vario op af, dan trekt hij het beste.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.