:: Polini Top One past niet onder citta
-
JariVTopic starter
Ik heb sinds een paar dagen een top one uitlaat erbij maar ik krijg hem niet meer dan een kleine cm over mijn uitlaatpoort geschoven. Heb m zo even getest en liep fijner dan mijn proma dus zou hem er wel graag onder willen hebben.
Het voorste ophangpunt kwam eerst tegen de kop aan, die heb ik erafgeslepen. Maar nu komt de belly alsnog tegen de cilinderkop en de zijkant ook tegen me brug waardoor ik hem niet kan monteren.
Vreemde is dat ik hem ook onder een citta vandaan heb, en ie daar goed op vast zat.
Heeft iemand dit ook gehad en een oplossing ervoor?
Heb je een andere cil.kop op deze citta zitten en/of een Si brug?
Je kan prima de voorbocht iets bijbuigen zodat hij wat verder over je flens geschoven zit.
Wanneer je een SI brug hebt past hij inderdaad niet zonder aanpassen (aan de uitlaat)
Ik zal even een foto zoeken van mijn Polini Top One
EDIT: Kom er net achter dat ik juist die foto verwijderd heb van mijnalbum.. Wil morgen anders wel een nieuwe maken?
JariVTopic starter
Ik heb gewoon een citta brug.
Die andere citta zat ie inderdaad wel op met zo’n cilinderkop die schuin is aan de onderkant. Deze kop is gewoon recht zegmaar, maar wel originele citta kop ook.
Blokje met die kop is intussen alleen alweer verkocht.
Martino, hij is aardig aan het shilveren in de bocht, bang dat ik m kapotknak dus probeer ik liever niet, maar als verder niks kan zal het wel moeten.
Thanks voor de reacties!
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.