Vespa-Ciao.NL
:: polini testrollen

Home Forums Techniek Vario polini testrollen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Hallo,

Ik zou eigenlijk willen weten of de testrollen sets van polini ook voor langer gebruik kunnen
      zijn als alleen testrollen?
      De reden dat ik dit vraag is dat ik toch het idee heb dat de voorvario van malossi hierdoor vervuild raakt en niet meer goed functioneerdheb hem in drie weken tijd al drie keer schoon moeten maken(wel open kappen op snorbrommer) waardoor hij weer goed varieert.

alvast bedankt en groeten

stefanovitch

Tonni
      Moderator

Ik rijd er zonder problemen mee.
        Slijten naar mijn idee niet heel snel weg ofzo.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Anoniem

He tonni,

Ze slijten ook niet snel, maar heb wel het idee dat er van de kapjes toch rotzooi afkomt, maar misschien toch maar dicht kappen op de brommert.

mvgr stefanovitch

Martino
          Moderator

Deze hoesjes van Polini zijn slijtvaster dan wat je “test” kunt noemen. Dat er rotzooi vanaf komt geldt ook voor normale andere rollen omdat alle rollen gewoon slijten. Je kan bij erge slijtage, ook gewoon los die hoesjes kopen voor een paar euro. Waarna je hiermee weer een tijd vooruit kan.

tnerual
            Bijdrager

de hoesjes zijn toch niet verplicht?

Of is het bedoeld al tegengaan van slijtage?

hansieb
              Moderator

Martino :
                Deze hoesjes van Polini zijn slijtvaster dan wat je “test” kunt noemen. Dat er rotzooi vanaf komt geldt ook voor normale andere rollen omdat alle rollen gewoon slijten. Je kan bij erge slijtage, ook gewoon los die hoesjes kopen voor een paar euro. Waarna je hiermee weer een tijd vooruit kan.

Kuch kuch voor de test heb ik er de hele VCT + ZZT (450km) mee gereden :lol Werken nog steeds perfect!

VespaAvanti
                Donateur

Ik rijdt al jaren met testrollen, sterker nog, heb nog nooit ”echte” rollen gekocht.
                  Waarom veel geld betalen voor één setje als de testrollen perfect werken;)

Martino
                  Moderator

De hoesjes zijn wel “verplicht”, anders klopt de maat van je rollen niet meer.

Anoniem

Dan is het simpel dan mmoet ik dichte kappen gebruiken……….

bedankt

dit topic mag dicht

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.