Home › Forums › Algemeen › Oude topics › Polini Speed Engine
- Dit onderwerp bevat 34 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 7 maanden geleden door November Rain.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 augustus 2006 om 22:29 #135592
heeft ie genoeg compressie?
sluit de decompressieklep in de cilinderkop goed af?
draai de stationairschroef op de carbu helemaal in.
is het teflon stukje tussen carbu en spruistuk nog goed ?
of je sproeier is eruit-getrild ofzow zodat ie verzuipt.
17 augustus 2006 om 22:36 #135593cittatuner :
is het teflon stukje tussen carbu en spruistuk nog goed ?
Dat is bullshit hoor dat is aleen maar een soort pakking hij zuigt dan aleen effe wat meer lucht aan hij moet dan gewoon starten hoor zonder reed op mijn oude blok ook zonder dat busje en reeg gewoon goed dus daar hoeft hij niet naar te kijken…
Kerle zo te zien is je spie kapot of wat mis met je carb dus kijk die effe na en kijk ook effe naar je keerring
17 augustus 2006 om 23:13 #135594zonder dat busje zit je carb niet eens VAST dat busje is voor de afdichting + opvulling tussen je carb en spruitstukkie
17 augustus 2006 om 23:18 #135595wheelieking89 :
zonder dat busje zit je carb niet eens VAST dat busje is voor de afdichting + opvulling tussen je carb en spruitstukkieowjah klopt ik reed ook met een wc rolletje tussen de luchfilter en frame ahahahah 😛 maar hij deed het wel
17 augustus 2006 om 23:19 #135596Beetje vage zin dat je een reactie wil van barry tonni of thomas…. net alsof anderen op het forum er niks vanaf weten.
Denk wel dat die inlaat van de speedengine wel groot is voor 50cc?
-Welke sproeier heb je erin?
-Wat voor bougie heb je erin, flikker er eens een warme bougie in van iemand die ermee heeft gereden dan start die tenminste wel.
-Hoe staat het met de benzine, word die wel goed gevoed maybe carburateur ff schoonmaken.Voor de rest alles even bij nalopen, blokje moet zo aangaan vooral ene sproeier probleem als ik het zo lees volgens mij.
18 augustus 2006 om 12:42 #135602@ hansieb no offense maar ik ben pas lid van de site had een beetje rondgekeke en heb gezien dat barry tonni en herr flick er veel van afweten jij zal ongetwijfeld ook een goede sleutelaar zijn gezien je postcount,bedankt voor je reactie
kheb een 52 sproeier en de bougie die er in zit is een NGK R bprh 8hs
De benzine word gevoed en de carburateur is schoon..
18 augustus 2006 om 12:52 #135604Postcount zegt ook geen drol, ennuh volgens mij hebbie een scooterbougie in je brommert ….. niet doen die hebben lange schacht geen wonder dat die het denk ik niet doet.
Als ik me nog goed herinner zijn NGK R bougies voor scooters, had er namelijk ook 1 in me aerox. Deze hebben lange schacht als het goed is.
18 augustus 2006 om 12:56 #135605ik zou ook ff een 48 sproeier proberen of nog kleiner zelfs dat blokje moet gewoon lopen als rico echt alles heeft vervange dan is het puur en alleen de sproeier of iets elektrisch check het gewoon nog eens na
18 augustus 2006 om 13:27 #135609denk ook dat je sproeier btje klein is.
ik reed met 50cc btje gevijlde inlaat met een 58
18 augustus 2006 om 19:20 #135616hansieb :
Postcount zegt ook geen drol, ennuh volgens mij hebbie een scooterbougie in je brommert ….. niet doen die hebben lange schacht geen wonder dat die het denk ik niet doet.Als ik me nog goed herinner zijn NGK R bougies voor scooters, had er namelijk ook 1 in me aerox. Deze hebben lange schacht als het goed is.
Ik heb ook een hele tijd een aerox gehad en die heeft altijd precies de zelfde bougies gehad als mn vespa! Kon ik altijd uitwisselen. Gewoon korte dus!
18 augustus 2006 om 19:26 #135619De r serie van NGK is ontstoord, dus voor elektronische ontsteking…!
18 augustus 2006 om 22:28 #135622leg eens uit flappie, ik rij altijd met gewone op mn elec ontsteking 🙂
18 augustus 2006 om 22:46 #135623Ah ok ik dacht dat R stond voor de scooter bougie’s 🙂 naja dan zal dat het wel niet zijn. Weer wat geleerd.
Offtopic: flappie loopt zon ontstoorde bougie beter op een electronische ontsteking dan een NGK 8 je bijvoorbeeld?
19 augustus 2006 om 03:31 #135628ik heb er vandaag naar gekeken de krukas kering zat scheef wat denken jullie kan dit een oorzaak zijn?
de bougie was goed kwam niet aan ofzo en volges hun vonkte hij ook dus dat zal het probleem niet zijn denk ik.
19 augustus 2006 om 03:33 #135629bij het na kijken nog flink pijn gedaan aan het vliegwiel van dat ding halve nagel open gescheurd:(
rot ding:P
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.