Vespa-Ciao.NL
:: polini sp of proma cc?

Home Forums Techniek Opvoeren polini sp of proma cc?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cittatuner
    Topic starter

eej ik zat es te denken… ik ga op men citta een malossi 65cc gietijzer(getuned) leggen met geveild blok en kruk + spaco 13/13 en malo filter en een pouli 65of70:)welke uitlaat zou ik dan nemen voor topsnelheid …de proma cc of polini sp of iemand nog een tip voor men uitlaat-keuze:con roept u maar:)

Kay
      Bijdrager

Ik zou de proma cc nemen,deze trekt harder dan de sp en is toch redelijk hoogtoerig.

cittatuner
        Topic starter

maar de sp is hoogtoeriger:?

Jelle89

als je voor topsnelheid gaat, zou ik de ninja nemen! wil je meer optrekken en tog ook wat snelheid, dan pak je de proma cc…

cittatuner
            Topic starter

hmmm dat word nog een moeilijke keuze :'( ik moet met pouli 70 en *eventueel* iemand achterop nog wel van men plek komen bij de stoplichten:o

Jelle89

als je cilinder wel van optrekken houd, kan je ninja nemen, maar degene die 8terop zit zal dat wel lekker vinden aan zijn rechterbeen:P

cittatuner
                Topic starter

zou een ninja beter trekken dan een polini sp:?

November Rain
                  Bijdrager

cittatuner :
                    zou een ninja beter trekken dan een polini sp:?

volgens mij trekt die sp beter daar hoor je nie zoveel klachten over als over een ninja die kut optrekt.. want dat doet ie.. hij geeft veel tegendruk die ninja maar gas kan ook snel de pijp uit dus moeilijk te vullen

cittatuner
                    Topic starter

okeej dan word het dus een polini sp(a):bier

hannesjeuh
                      Bijdrager

kweetniet, ik heb een polini sp en die trekt voor nix natuurlijk kan het ook kome door min setup
                        maar de sp bij mij trekt voor geen zak alleen wel boost in het midden. ninja weetek wel nix van:p

.-{2F4OV}-.

Ik weet niet of je vaak met iemand achterop rijd… Ma ik zou tog egt voor de proma cc gaan aangezien deze meer trekkracht heeft. Dit is wel handig als je poelie 70 hebt en al helemaal als je nog iemand achterop hebt;)…

Mja je moet het zelf wete he :thumb

VespaCiaoPaul
                          Bijdrager

en als je dan de leo krul pakt, die staat toch bekent om het betere trekke

cittatuner
                            Topic starter

dat is hem juist ik wil zo hard mogelijk op men citta:P optrekken boeit nie zo maar je moet nog wel van je plek komen @ stoplicht maar daar zijn de trekveren ook goed voor… dus mern op het werk dé polini sp bestellen(a)

stfu>>

Proma circuit.

coda
                                Donateur

SP is voor extreem veel toeren en trekt voor geen meter,ook niet op 80cc.
                                  Circuit is een prima uitlaat,ook tot hogere toerengebieden en een stuk goedkoper.
                                  Heb ze beide,dus ik weet waarover ik praat.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.