Vespa-Ciao.NL
:: Polini SE nieuw type?

Home Forums Techniek Opvoeren Polini SE nieuw type?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Topic starter

Nu kwam ik deze foto tegen van een SE welke uitsparingen lijkt te hebben zodoende je er tapeindes in kwijt kunt. (4-taps cilinders) Ook is er meer vlees te zien bij de cilindervoet.

PoliniSEnew
      Helaas alleen van het klein carter en ik weet niet of dit ook het geval is bij het groot carter deel?

De Polini site en andere webwinkels laten nog alleen een plaatje van de ons bekende SE carters zien zonder de extra uitsparingen. Zijn er hier mensen die recentelijk een Polini SE hebben aangeschaft met deze zelfde uitsparingen en zitten deze ook aan het groot carterdeel? Waar en wanneer aangeschaft?

Jelle
      Moderator

Zou wat zijn… Polini 47mm 4p met 13mm carburateur. Ben benieuwd hoe (zuinig) dat loopt.

Shark
        Donateur

Ik heb ook al plaatjes gezien met dezelfde constructie zoals hier
          https://www.seba93shop.com/motori-alberi-motore/3028-motore-polini-75-cc-assemblato-a-puntine-carter-speed-engine-completo-nuovo-per-piaggio-ciao-si-bravo-boxer-ecc.html

Nog geen reactie gehad van de webshop… Maar misschien dat er meer plaatjes opduiken!

bram0vitz
          Bijdrager

Check heeft mijn nieuwe SE ook, die heeft toch zeker meerdere maanden al in de opslag gelegen bij mij thuis laat staan bij jmpb..
            IMG_20241121_112053949_HDR
            IMG_20241116_114926261_HDR
            Edit nu met achterkant erbij 😉

beetje prutsen hier en daar
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

Martino
            Topic starter

Dank, in jou perso(bram0vitz) is idd ook een goede foto te zien dat het groot carterdeel de uitsparingen heeft zitten voor eventueel tapeindes. JMPB heeft dus al deze nieuwe lichting carters,

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.