Vespa-Ciao.NL
:: Polini of Malossi voorvario

Home Forums Techniek Vario Polini of Malossi voorvario

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Maarten123
    Topic starter

Hallo,

Ik ben aan het na denken om een andere voorvario te kopen maar ik weet niet welke.
      Kiezen tussen Malossi Variateur of Polini Variateur alle bij van jmpb
      – Jou keuze
      – Is er een verschil tussen (op acceleratie op top)
      – Welk is de beste kwaliteit

Gr Maarten

arvid13690
      Bijdrager

malossi omdat ik hem mooier vind.(zit tussen de oren)
        nee niet echt hebben allebij het zelfde effect.(als ik de tunings sessi mag geloven)
        ik denk de polini omdat deze meer uit metalen bestaat.

Tis altied moar eem!

Martino
        Moderator

Polini vario is slijtvaster dan de Malossi. Overigens hebben beiden wel een slechte halfpoelie, gelukkig los te bestellen.
          De Malossi is in princiepe wat voordeliger gezien hier ook een sterkere drukveer bijzit welke bij de Polini ontbreekt. Ook is de Polini standaard wat duurder, maar zal je hier wel iets langer mee doen.

Helios
          Bijdrager

Prijs/Kwaliteit zou ik voor de Malossi gaan.
            Heb ze beide gehad, Malossi draaide met dezelfde rollen naar mijn gevoel iets meer RPM, maar verschil is echt heel minimaal.

beunhaaz
            Bijdrager

Beide gehad. half poelie zijn van beide slechte kwaliteit vind ik. De polini is idd wat slijtvaster vandaar ook iets duurder. Voel er zelf geen verschil tussen. Dus je kan beter voor malo gaan omdat die goedkoper is

Jelle
              Moderator

Persoonlijk zou ik voor de polini gaan, maar wat hier over de sijtvastheid wordt gezegd ben ik het totaal niet mee eens.
                Heb al meerdere vario’s gehad en de polinivario sleet het snelst in! (zachter aluminium ofzo).

Malossi heb al met 2 vario’s gehad dat hij niet aan te lopen was, omdat de snaar slipte (variobus was iets te lang).

Dus eigenlijk maakt het niet uit, maar ik heb persoonlijk een hekel aan malossi spul!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.