Vespa-Ciao.NL
:: polini citta

Home Forums Perso’s Projecten polini citta

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 154)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mikerosauer
    Topic starter

Frank65cc :
      Ziet er netjes uit!

weet je trouwens niet hoe oud je bent?

haha jawel hoor 😛 dankje

Martino
      Moderator

Volgens mij zit Mike in een leeftijdscategorie waarin je liever niet meer verjaard. 😀

Ik zie dat je je perso de heuze naam “Polini Citta” heeft mee gekregen. Deze citta zal dit vast en zeker waarmaken, maar waarom gekozen voor de Simonini uitlaat?

mikerosauer
        Topic starter

Martino :
          Volgens mij zit Mike in een leeftijdscategorie waarin je liever niet meer verjaard. 😀

Ik zie dat je je perso de heuze naam “Polini Citta” heeft mee gekregen. Deze citta zal dit vast en zeker waarmaken, maar waarom gekozen voor de Simonini uitlaat?

martino heeft het bij het rechte eind.

omdat ik die toen al had aangeschaft voor de looks. mocht deze niet lekker lekker lopen dan of een proma of mss een mooie goede polini uitlaad in de looks van een proma cc.we zien dat dan wel weer.

-RobinvS-
          Bijdrager

Hey mike

ga je niet met een Malossi voorvario rijden?

mikerosauer
            Topic starter

-RobinvS- :
              Hey mike

ga je niet met een Malossi voorvario rijden?

tijdelijk wel. tot ik een adress gevond heb waar ik een polini kan krijgen mopshop geeft een levertijd van +3 weken aan. en ik wil toch na volgend weekend de eerst km’s maken zodat ik mee kan met de kauwkleumtoer.

nu nog even afwachten wanneer ik de rest van de spullen kan ophalen.. voorvario en nog een helle zooi kleinspul.(cylinderkoelkapje 46mm kop en zo )

aapie90
              Bijdrager

ik had laatste de polini speedcontrol via jmpb gekocht,
                weet niet of ze m nog hebben.
                zal wel niet , anders had je m daar wel gehaalt.

succes!

brom ziet er (Y) uit!

mikerosauer
                Topic starter

aapie90 :
                  ik had laatste de polini speedcontrol via jmpb gekocht,
                  weet niet of ze m nog hebben.
                  zal wel niet , anders had je m daar wel gehaalt.

succes!

brom ziet er (Y) uit!

die hebben hem niet meer en kunnnen er ook niet meer aankomen.en mopshop duurt mij te lang dus dan maar even een tussen oplossing nu.

mikerosauer
                  Topic starter

update na een middagje klooien kabelboom,licht aangesloten. en nog wat klein spul geplaatst.

beetje bij beetje komt er schot in.

todo list :
                    is nog remkabels,gas en choke kabel op maat maken en aansluiten. vliegwiel rood maken.(mocht iemand een rode hebben ligge die nog goed altijd welkom).
                    cylinderkop vervangen voor een 46.5 mallosikop (caio model) vario plaatsen en nog wat klein spul om de puntje op de i te zetten.

Florian
                    Moderator

Uhmmm std brug…:no die gaat het niet lang volhouden met een evo en vario:P

mikerosauer
                      Topic starter

Citta_Florian :
                        Uhmmm std brug…:no die gaat het niet lang volhouden met een evo en vario:P

weet ik….

Zeebodem.
                        Bijdrager

Goed bezig allemaal mike:thumb
                          gaat een leuke snellen citta worden man.met de nieuwjaar toer is die wel klaar toch?

VespaAvanti
                          Donateur

Goed bezig Mike:thumb
                            Gaat de goede kant op:D

mikerosauer
                            Topic starter

Zeebodem FM :
                              Goed bezig allemaal mike:thumb
                              gaat een leuke snellen citta worden man.met de nieuwjaar toer is die wel klaar toch?

is wel de bedoeling,mocht het zo zijn dat ik vrij heb,en het vertrouwen er in hebben na een aantal km’s dan ben ik dr bij.en waarschijnlijk kom ik dan met de meester mee.

VespaAvanti :
                              Goed bezig Mike:thumb
                              Gaat de goede kant op:D

idd wordt eens tijd dat de evo weer gaat lopen eerst nog even de laaste dingen afwikkelen.

Leovince
                              Bijdrager

Hé Mike. Beter haal je die noppenband er weer af. Destruction (Martin) van het Citta-Forum was 5 jaar terug met zo’n bandje op zijn smoel gegaan.. Hij heeft nu nog steeds last van zijn knie:|.. En ja dat komt echt door die noppenbanden want het contact met de weg is echt slecht. Vooral in de winter!

En waarom geen stalen achterbrug, Si brug of versterkte brug?:P

mikerosauer
                                Topic starter

lampenkap :
                                  Hé Mike. Beter haal je die noppenband er weer af. Destruction (Martin) van het Citta-Forum was 5 jaar terug met zo’n bandje op zijn smoel gegaan.. Hij heeft nu nog steeds last van zijn knie:|.. En ja dat komt echt door die noppenbanden want het contact met de weg is echt slecht. Vooral in de winter!

En waarom geen stalen achterbrug, Si brug of versterkte brug?:P

ik moet eerlijk zeggen deze band heeft echt wel lekkr grip 🙂 stalen achterbrug ? zo als die van jmpb ? of bedoel je een andere ?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 154)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.