- Dit onderwerp bevat 153 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 1 maand geleden door OrangeCiao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 november 2010 om 19:04 #466134
Frank65cc :
Ziet er netjes uit!weet je trouwens niet hoe oud je bent?
haha jawel hoor 😛 dankje
28 november 2010 om 19:11 #466135Volgens mij zit Mike in een leeftijdscategorie waarin je liever niet meer verjaard. 😀
Ik zie dat je je perso de heuze naam “Polini Citta” heeft mee gekregen. Deze citta zal dit vast en zeker waarmaken, maar waarom gekozen voor de Simonini uitlaat?
28 november 2010 om 19:27 #466136Martino :
Volgens mij zit Mike in een leeftijdscategorie waarin je liever niet meer verjaard. 😀Ik zie dat je je perso de heuze naam “Polini Citta” heeft mee gekregen. Deze citta zal dit vast en zeker waarmaken, maar waarom gekozen voor de Simonini uitlaat?
martino heeft het bij het rechte eind.
omdat ik die toen al had aangeschaft voor de looks. mocht deze niet lekker lekker lopen dan of een proma of mss een mooie goede polini uitlaad in de looks van een proma cc.we zien dat dan wel weer.
28 november 2010 om 19:35 #466137Hey mike
ga je niet met een Malossi voorvario rijden?
28 november 2010 om 19:42 #466138-RobinvS- :
Hey mikega je niet met een Malossi voorvario rijden?
tijdelijk wel. tot ik een adress gevond heb waar ik een polini kan krijgen mopshop geeft een levertijd van +3 weken aan. en ik wil toch na volgend weekend de eerst km’s maken zodat ik mee kan met de kauwkleumtoer.
nu nog even afwachten wanneer ik de rest van de spullen kan ophalen.. voorvario en nog een helle zooi kleinspul.(cylinderkoelkapje 46mm kop en zo )
28 november 2010 om 21:46 #466141ik had laatste de polini speedcontrol via jmpb gekocht,
weet niet of ze m nog hebben.
zal wel niet , anders had je m daar wel gehaalt.succes!
brom ziet er (Y) uit!
28 november 2010 om 21:51 #466142aapie90 :
ik had laatste de polini speedcontrol via jmpb gekocht,
weet niet of ze m nog hebben.
zal wel niet , anders had je m daar wel gehaalt.succes!
brom ziet er (Y) uit!
die hebben hem niet meer en kunnnen er ook niet meer aankomen.en mopshop duurt mij te lang dus dan maar even een tussen oplossing nu.
29 november 2010 om 19:46 #466162update na een middagje klooien kabelboom,licht aangesloten. en nog wat klein spul geplaatst.

beetje bij beetje komt er schot in.
todo list :
is nog remkabels,gas en choke kabel op maat maken en aansluiten. vliegwiel rood maken.(mocht iemand een rode hebben ligge die nog goed altijd welkom).
cylinderkop vervangen voor een 46.5 mallosikop (caio model) vario plaatsen en nog wat klein spul om de puntje op de i te zetten.29 november 2010 om 19:58 #466163Uhmmm std brug…:no die gaat het niet lang volhouden met een evo en vario:P
29 november 2010 om 20:05 #466164Citta_Florian :
Uhmmm std brug…:no die gaat het niet lang volhouden met een evo en vario:Pweet ik….
29 november 2010 om 20:45 #466167Goed bezig allemaal mike

gaat een leuke snellen citta worden man.met de nieuwjaar toer is die wel klaar toch?29 november 2010 om 20:47 #466168Goed bezig Mike

Gaat de goede kant op:D29 november 2010 om 21:08 #466169Zeebodem FM :
Goed bezig allemaal mike
gaat een leuke snellen citta worden man.met de nieuwjaar toer is die wel klaar toch?is wel de bedoeling,mocht het zo zijn dat ik vrij heb,en het vertrouwen er in hebben na een aantal km’s dan ben ik dr bij.en waarschijnlijk kom ik dan met de meester mee.
VespaAvanti :
Goed bezig Mike
Gaat de goede kant op:Didd wordt eens tijd dat de evo weer gaat lopen eerst nog even de laaste dingen afwikkelen.
29 november 2010 om 22:01 #466172Hé Mike. Beter haal je die noppenband er weer af. Destruction (Martin) van het Citta-Forum was 5 jaar terug met zo’n bandje op zijn smoel gegaan.. Hij heeft nu nog steeds last van zijn knie:|.. En ja dat komt echt door die noppenbanden want het contact met de weg is echt slecht. Vooral in de winter!
En waarom geen stalen achterbrug, Si brug of versterkte brug?:P
29 november 2010 om 22:10 #466174lampenkap :
Hé Mike. Beter haal je die noppenband er weer af. Destruction (Martin) van het Citta-Forum was 5 jaar terug met zo’n bandje op zijn smoel gegaan.. Hij heeft nu nog steeds last van zijn knie:|.. En ja dat komt echt door die noppenbanden want het contact met de weg is echt slecht. Vooral in de winter!En waarom geen stalen achterbrug, Si brug of versterkte brug?:P
ik moet eerlijk zeggen deze band heeft echt wel lekkr grip 🙂 stalen achterbrug ? zo als die van jmpb ? of bedoel je een andere ?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.