- Dit onderwerp bevat 153 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 1 maand geleden door OrangeCiao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 november 2010 om 22:15 #284470
ik zal me eerst eens voorstellen
naam:mike
beroep:chef
leeftijd: onbekendal jaren bezeten van alles wat maar naar brandstof ruikt.na jaren geen snor of brommer meer gehad te hebben van de zomer toch een speurtocht begonnen naar een citta 🙂
zo gezegt zo gedaan.
eentje via mp op de kop getikt.
toen begon de onzin 😛na hier al een tijdje rond te zwerven vond ik het wel eens tijd voor een perso.
van de zomer vond ik het weer eens tijd voor een leuk snorrtjede citta was in zeer selchte doen toen ik hem kocht.voor een prikkie
hellaas heb ik geen foto van de kleuren toen anders hadden jullie nog kunnen mee lache werkelijk 6 of 7 verschillende kleuren.gelijk besloten om hem te spuiten

heel de zomer zo rond gesnort tot me blok plofzij.toen een redelijk blok gekocht.maar dit was het toch niet.ik wou sneller.
op geven moment las ik over een speed engine,die moest er komen.die ik kocht was toch niet hellemaal naar me zin(speed engine weg geslepen en de verkoper had dit niet gemeld)
.dus ik baalde weer :(.in die week zag op citta forum een evo staan,en dat leek mij wel wat dus na wat info en over en weer mailen met mike besloten dat ik voor de evo zou gaan.
onder tussen was de citta al gesloopt,om naar de coater te gaan.en konde we met het project starten.

na veel lees werk kwam ik er achter dat ik dus ook een vario moest gaan aanschaffen.die na wat zoek werk gevonden via het VC forum.

Varioklok met 1:10,5 vertanding, 100mm schijvener moest dus ook een helleboel nieuw worden aangeschaft omdat ik het gewoon gelijk goed wilde aanpakken.

de stand van zaken is nu dat de frame delen van de coater terug zijn.

ondertussen was ook het blokje aan gepakt door een kenner.

voorzien van verse lagers pakkingen en cpvv 🙂 met dank aan stephan
de setupis momenteel 46mm polini
polini evo carters
Mazzucchelli vollewangen krukas
19mm phgb
simoni racing
vario 100mm schijven
en nu kan ik rustig aan de opbouw beginnen……….26 november 2010 om 23:36 #466076Hey Mike,
begint op een mooie perso te lijken. Moet je daarom ook niet even een unieke naam geven aan dit project?
Kleur blauw is mooi en past geheel in stijl bij je Polini blokje. Ook zie ik daar een stickersetje van het merk op een foto.
Gaan we hier een mooie Polini-thema citta zien?26 november 2010 om 23:38 #466077ziet er netjes uit, mooi project!
26 november 2010 om 23:53 #466078Nice! deze ga ik volgen!
27 november 2010 om 00:15 #466079Ben benieuwd of je stephan straks bijhoud op tourtjes :lol
27 november 2010 om 00:23 #466080ziet er netjes uit man ben benieuwd naar t eind resultaat 😀
27 november 2010 om 07:50 #466081ja zeker,
ziet er goed uit mike!lekkere frisse polini kleurtjes en een dik polini blok.
veel plezier met je projectje.ik kijk ook met je mee
27 november 2010 om 07:50 #466082Martino :
Hey Mike,begint op een mooie perso te lijken. Moet je daarom ook niet even een unieke naam geven aan dit project?
Kleur blauw is mooi en past geheel in stijl bij je Polini blokje. Ook zie ik daar een stickersetje van het merk op een foto.
Gaan we hier een mooie Polini-thema citta zien?heel scherp martino dat is geheel het plan 🙂
hansieb :
Ben benieuwd of je stephan straks bijhoud op tourtjes :loldat denk ik wel hans.maar dat zullen we nog wel een keer testen 🙂
bedankt voor de reactie’s de komende week zullen hier regelmatig updates verschijnen van de opbouw.
27 november 2010 om 09:29 #466083leuk project,mooie foto’s!
27 november 2010 om 09:33 #466084mooi projectje! Leuke kleurencombo ook, dat blauw heeft wel wat weg van mijn ciao:)
27 november 2010 om 19:24 #466095en inmiddels staat de citta er zo bij.
27 november 2010 om 21:34 #466099echt een tof project, die polini setup plus alles in polini kleuren is zekers origineel

die koplamp houders zitten nu wel op de kop, de schuine kant hoort juist boven.
veel succes met de opbouw, ik blijf het zeker volgen
27 november 2010 om 21:39 #466100steven osh :
echt een tof project, die polini setup plus alles in polini kleuren is zekers origineel
die koplamp houders zitten nu wel op de kop, de schuine kant hoort juist boven.
veel succes met de opbouw, ik blijf het zeker volgen
bedankt zijn inmiddels omgedraait 🙂
28 november 2010 om 18:15 #466131
zo staat hij er op dit moment bij
28 november 2010 om 18:59 #466133Ziet er netjes uit!
weet je trouwens niet hoe oud je bent?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.