Vespa-Ciao.NL
:: poelie+v snaar

Home Forums Techniek Opvoeren poelie+v snaar

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jamai
    Topic starter

ik hoor overal je moet er een andere poelie en vsnaar op zetten maar hoe veel sneller loopt hij dan. en is het dan goed of moet ik er nog meer dingen speciaal voor hebben of ben ik dan gewoon klaar als ik wil

Dylan
      Donateur

als je een stdd poeli heb (105) dan zou ik een 70 of 80 nemen dan gaat die mischien 5-10km sneller

Jamai
        Topic starter

oke thx en kan ik dit bij elke brommer zaak halen?
          en is het makkelijk er op te zetten?
          er was mij verteld dat het rond de 15 euro totaal was?

Dylan
          Donateur

nee zeker geen 15 euro, 70-80 poeli kost ies van 3 euro (omdat die kleiner is) en de snaar 5 euro ofz, ja gewoon even langs je bromboer gaan, vergeet niet dat die altijd duurder zijn dan online winkels : http://www.jmpb.nl 😉

leon ciao
            Bijdrager

ik zou wel alleen andere v-snaar en poeli halen als je ook een andere uitlaat hebt, anders ga je op de top misschien iets harder maar is het optrekken echt te slecht.
              Poeli verwisselen is als volgt : haal je linkerzijkap eraf [3 schroeven platte schroevedraaier], blokeer je achterwiel d m v er iets tussen te steken waardoor je wiel niet meer kan ronddraaien, haal de poeli eraf [13 sleutel], trek de v-snaar van de koppeling af, doe de nieuwe snaar om de koppeling heen, draai de nieuwe poeli er op [blokeer wiel], wip de v-snaar over de poeli en klaar is kees. Is heel simpel.

Jamai
              Topic starter

trekt dat ding dan echt zo sloom op als je een kleine poelie neem? heb daarnet even gekeken op me ciao en heb een 105 poelie er op zitten. maar ik mag van me ouders niet opvoeren:’dat is wel kut want ik doe het toch wel maar moet niet te veel opvallen snap je. dus als je iets anders weet wat er op kan wat niet te duur is en niet super goed ziet aan de buitenkant vertel het me dan plz

500
                Donateur

jou ciao heeft geen 105 maar een 95,
                  Men neme een poulie 80 en een citypower (cittypower is std uitziende uitlaat) dan ga je wel 50;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.