Vespa-Ciao.NL
:: poelie veranderen

Home Forums Techniek Opvoeren poelie veranderen

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

VespaCiaoPaul :

hansieb :

Heb je geen snor klok in je brommert….. zojah even een bromklok halen trekt ook wel wat lekkerder en ga je ook 10 harder ofzo met poelie 90 reed ik 45km /h ofzo.

Checken of je een snor klok hebt: Kijken hoeveel keer de poelie ronddraait dus 1 rondje als het wiel ook 1 x rond gaat. Als het goed is draait je poelie 13 x rond voordat je wiel 1 x rond is gegaan. Bromklok draait die 7 x rond.

Ehhm snorklokt trekt juist beter dan bromklok, maar bromklok loopt iets harder

Ik weet dat het wel zo is 🙂 maar mijne trok ook beter door een bromklok vaag genoeg reed allemaal gewoon beter zelfde poelie hoor. Of het lag aan me verbeelding.

P.s je kan niet opgevoerd met snorklok rijden, ik had 42 alu met snorklok ging 45 dikke overtoeren.

ciaoracer
      Topic starter

Waar kan je dit kopen op internet en hoe ziet dit er precies uit op je brommer, want weet niet precies wat ik dan moet vervangen.

Greetz Mick

hansieb
        Moderator

ciaoracer :
          Waar kan je dit kopen op internet en hoe ziet dit er precies uit op je brommer, want weet niet precies wat ik dan moet vervangen.

Greetz Mick

Check eerst maar eens wat je hebt de naaf zit in je achterwiel daar zit je poelie aan vast zeg maar.

Bromklok kan je dan wel ergens 2e hands kopen. Scheelt wel weer ong 10 km in snelheid.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.