Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › poeli eraf gevlogen…Hulp nodig…
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 3 maanden geleden door SpeedDemon.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 december 2009 om 19:10 #210193
hoi
bij mijn vespa zat eerst een orginele snor poeli,deze is vandaag eraf gevlogen zeg ma onder het rijden nu is die niet meer te gebruiken…ik heb net alles afgezocht ma kan alleen nog ma een 80 en een 70 vinden…Ik wil graag weten hoe ik deze poeli erop moe leggen graag hulp gevraagd…moet er ook een andere sproeier in??
27 december 2009 om 19:16 #230015gewoon je poelie acherop je as doen n dan de moer erop en dan de v snarr eromheen leggen. als dat lastig gaat je blok iets los draaien zodat hij naar achteren komt
27 december 2009 om 19:19 #230016ma hoeft er geen nieuwe sproeier op dan?
27 december 2009 om 19:19 #230017is niet heel toevallig, het asje waar je jou poeli omlegt nu beschadigt.
Vaak is het vierkantje waarje je poelie omheen klemt dan ook rondgedraaid, en gebeurt het zo weer.27 december 2009 om 19:20 #230018nou het asje zelf ziet er nog goed uit ma hij draait wel mee zeg ma
27 december 2009 om 19:22 #230019is je poulie niet meer bruikbaar? deze kun je opmeten de gehele omtrek in mm = je poulie maat.
poulie er op zetten is niet moeilijk, zet je poulie er op ( de vorm zie je wel staan wijst zich eigen ut..)
draai de moer goed aan.
doe je V-snaar er op leggen, t zelfde als een fietse ketting, leg hem er half op en draai met het wiel dan schiet ie er zo op.wil dit niet lukken moet je 3 bouten van je motor ophanging los draaien naar achter schuiven, V-snaar er op doen.
en dan je blok weer naar voren zetten en de boute vast draaien.gr. Diesel=)
27 december 2009 om 19:27 #230021dieseltank :
is je poulie niet meer bruikbaar? deze kun je opmeten de gehele omtrek in mm = je poulie maat.poulie er op zetten is niet moeilijk, zet je poulie er op ( de vorm zie je wel staan wijst zich eigen ut..)
draai de moer goed aan.
doe je V-snaar er op leggen, t zelfde als een fietse ketting, leg hem er half op en draai met het wiel dan schiet ie er zo op.wil dit niet lukken moet je 3 bouten van je motor ophanging los draaien naar achter schuiven, V-snaar er op doen.
en dan je blok weer naar voren zetten en de boute vast draaien.gr. Diesel=)
niet de omtrek, maar diameter 😉
27 december 2009 om 19:27 #230022heb net gekeken na de as die draait alleen mee als ie zeg ma rijdt.het vierkantje waar de poeli op moet is nog heel…het probleem is dat ik hem morgen weer nodig heb ma dat ik morgen nie na de brommerzaak kan want die is dicht…het enige wat ik nu kan doen is er een 70 of een 80 poeli opleggen ma ik weet niet of ik er dan ook een andere sproeier op moe doen of juist nie want die heb ik nie op vooraad
27 december 2009 om 19:43 #230023met een andere poelie hoeft er geen andere sproeier in hoor.
27 december 2009 om 20:03 #230027Type voor de gein eens “maar” in plaats van “je moeder”.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.