:: Poedercoat onderhouden
-
Hallo,
Ongeveer een jaar geleden is mijn brommer ge poedercoat. Nu ben ik er erg tevreden over. Maar natuurlojk door te rijden en te wassen krijg je ‘swirls’ en hier een daar heb ik een klein krasje (heel ondiep) Welk spul raden jullie om die eruit te werken?
Ik dacht zelf aan commandant 5. Maar op een Saab forum las ik dat er veel betere producten zijn dan commandant.
Alvast bedankt,
Mvg Robin
Deze gebruik ik voor auto en brommer werkt perfect.
Je hebt om krassen weg te poetsen ook nog van hun Paint renovator. Wel na poetsen met de polish.

SharkDonateur
Ja Commandant is goed om een beetje te polijsten in algemene zin, maar brengt geen beschermlaag aan, zoals AutoGlym. Die op de foto hierboven is dus een beetje 2-in-1 (lak polijsten en beschermen).
Mocht je lokale automaterialenzaak producten hebben van Meguiar’s, dan is dat ook een zeer goede keus.
3M heeft ook goede spullen, maar is meer voor de grootverbruiker en vrij duur. Met autoglym is ook niks mis. Sommige producten laten wel wat krijtresten achter op rubbers, daar wel even mee opletten.
Ik zal morgen eens bij Bachaus kijken wat ze hebben. Van meguiars heb ik gehoord dat ze goeie producten hebben inderdaad. En anders word het bestellen…
Mvg Robin
Goeiemorgen !
Deze Meguiar’s Ultimate Compound gebruik ik zelf en ook gekocht bij Bachaus in Landgraaf. 👍🏻

- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.