Vespa-Ciao.NL
:: PM geluid uitzetten

Home Forums Algemeen Website PM geluid uitzetten

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Johnsel
    Topic starter

Een goedendag dames en heren.

Vanaf heden is het mogelijk om het door vele gehaatte PM geluidje uit te zetten.
      Zie hiervoor “Profiel”.

Edit by hans: Mocht je het niet kunnen vinden 😉

Groetjens,

Johnsel 😀

goedguus
      Bijdrager

Done :thumb goeie update

Steven
        Donateur

mooi zo, schrik ik me daar iig niet meer een ongeluk van

.-{2F4OV}-.

Nice!

just1991
            Bijdrager

steven osh :

Ja inderdaad, Nou kan me vriendin tenminste niet meer zeuren(Omdat ze dat you’ve got post hoort): HEB JE NOU ALWEER WAT GEKOCHT ! wanneer ga je eens een ring voor mij kopen HÉ ! Antwoord: Je heb toch een koperen knelkoppeling ?!

wel grappig dat dit trouwens word medegedeeld door de webmeister en word ge-edit door hans

Anoniem

Johnsel is voor de technische kant, Hans zorgt ervoor dat wij het ook kunnen snappen.

Docs
                Donateur

Nice 8) In Ubuntu(voor wie het kent:P) bleef het geluidje namelijk hangen 😮 eindelijk weer rust 😛

pepko
                  Donateur

lekker bezig jongens :thumb nu komt mijn zusje mijn kamer niet meer binnen rennen om te vragen wat ik doe… XD

edit: hoezo heb jij blauwe knopjes (die van ja/nee) en ik lelijke zwarte? 😛

Johnsel
                    Topic starter

just1991 :

steven osh :

Ja inderdaad, Nou kan me vriendin tenminste niet meer zeuren(Omdat ze dat you’ve got post hoort): HEB JE NOU ALWEER WAT GEKOCHT ! wanneer ga je eens een ring voor mij kopen HÉ ! Antwoord: Je heb toch een koperen knelkoppeling ?!

wel grappig dat dit trouwens word medegedeeld door de webmeister en word ge-edit door hans

Hoewel mensen zoals mij vaak worden omschreven als “ICT”-ers, is dat een misvatting. Wij zijn IT’ers, want communiceren kunnen we niet (Grapje © de heer Wijnen, mijn voorheen leraar netwerkbeheer).

Vandaar dat wij mensen zoals Hans nodig hebben om het begrijpelijk te maken voor de andere mensen. Overigens is “de webmeister” hier ons aller Flick, ik ben slechts het trouwe hulpje.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.