Vespa-Ciao.NL
:: Pitbike voorvork

Home Forums Mening & ervaring Voorvorken Pitbike voorvork

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

BertusW111
    Topic starter

Hallo coureurs..

Ben opzoek naar een ander voorvorkje voor mij vespa, en had al het idee een schijfrem op mijn vespa te maken.
      Nu kwam ik op het idee een pitbike voorvorkje erin te gooien, jeweetwel een USD voorvork van een chinees brommertje..

Die voorvorken zien er opzich wel leuk uit, en je hebt direct een remschijf erop zitten.. Maar heeft iemand ervaring met deze voorvorken? Kwaliteit? Waar moet ik opletten bij het pasmaken van die voorvork?

Alvast bedankt!
      Grt,
      Bart

Shaker
      Bijdrager

Veert 10 x beter dan bijvoorbeeld een citta, tomos of bravo voorvork.
        aanpassingen zijn er zeker wel voor nodig!
        Je zult je balhoofd moeten inkorten en ik heb geen idee hoe je uitkomt met je lagers.
        Je draaicirkel wordt groter.
        Ook moet je een speciale as laten maken voor een vespa wiel want deze past er natuurlijk niet meteen in.
        Dus er is dus flink wat aanpassingswerk nodig maar dan heb je ook wat.
        Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

gr Shaker

goedguus
        Bijdrager

neem aan dat hij de pitbike velg wil houden ivm de schijfrem dus dat hoeft al niet 😉

tieees
          Bijdrager

offtopic: Pitbikes worden ook geproduceerd in Duitsland MET GOEDE kwaliteit, maar de meeste zijn idd van dat chinese pruttel, maat van me heeft er ook 1, is altijd wel wat met zo’n ding 😉

BertusW111
            Topic starter

Okee van een beetje werk ben ik niet vies hoor, komt helemaal goed..

Gooi eerst een pitbike velg erin en misschien later vespa velgje erin. Heb de beschikking over een draaibank dus dat is het probleem niet!

Bedankt!

kleine911
              Bijdrager

je moet de cup boven en onder aan passen dan past die al hebben we bij chefkee pitbike vork in citta ook moeten doen.

BertusW111
                Topic starter

Wat heb je precies er aan veranderd?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.