Vespa-Ciao.NL
:: Piraten Tour , Die nummer 1

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Piraten Tour , Die nummer 1

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lemmy62
    Donateur

Hello Crullie you Pay for The Persons,Not for each tent

Crullie
      Topic starter

You pay for each person and for each tent Lemmy, better you reed the pricelist again.

TICKLING BARN

VespaAvanti
        Donateur

Dan lijkt me 1 grote het makkelijkste Crullie:thumb
          Nu nog ff de reactie van Andree afwachten:D
          Achteraf zullen een hoop mensen spijt krijgen als ze de foto’s zien heb ik het idee:pest

speedbuxy
          Bijdrager

VespaAvanti :
            Achteraf zullen een hoop mensen spijt krijgen als ze de foto’s zien heb ik het idee:pest

Ik denk dat we daarom ook maar gewoon moeten gaan want anders gebeurd er nooit wat.
            Ik ga alleen dan wel voor een single tentje want ik wil deze bij omgeving lawaai desnoods over de hele camping kunnen slepen:lol
            En had ook speciaal voor de VCT een nieuwe gekocht dus die moet ook nodig z,n vuurdoop hebben.

VespaAvanti
            Donateur

Dan ga ik samen met Crullie in zijn grote tent, en pak jij jou eigen kleine tentje.
              Kunnen we eventuele spullen mooi in de grote tent, beetje omslagplek is ook nooit weg.
              Moeten we nog geld over maken of moeten we dat daar betalen?

Crullie
              Topic starter

Oke dan, geregeld :thumb neemt niet weg dat er nog steeds plaats is voor een 4de piraat want die grote tent is idd groot genoeg voor 4 personen + eigen ruimte voor spullen.

Betaling is bij aankomst Camping, volgens Lemmy € 12,50 per nacht per piraat.

TICKLING BARN

speedbuxy
                Bijdrager

Ik pleur het hier maar even neer.
                  Want ik heb even wat onderzoek gedaan naar de campings op dit eiland en die zijn vergelijkbaar met jongeren campings zoals de Appelhof op Terschelling.
                  Een rustig plekje voor je tent zoeken is daar dus niet mogelijk en ben daarom voor om vrijdag te skippen en Zaterdag ochtend pas die kant op te gaan.

Want als we vrijdag rond 1en vertrekken dan komen we daar rond 6en aan en zal er waarschijnlijk niks meer gebeuren qua rijden oid.
                  Dus eigenlijks betalen we dan alleen 12,50 voor een slechte nacht slaap en staan we Zaterdag dus al wat slaperig aan de start.
                  En zondag zijn we waarschijnlijk zo brak (na 2 nachten bijna geen slaap) dat we alleen nog maar snel naar huis willen.

Als we Zaterdag ochtend rond 7en uit Groningen vertrekken dan zijn we daar rond 12en en kunnen we meteen (nog fris en fruitig) aan de start verschijnen.
                  Daarnaast is de kans dan ook groot dat er zondag nog wat spirit over is om de broms dan ook nog even uit te laten.
                  En de chauffeur(s) is sowieso minder moe om weer terug naar Holland te rijden.

Enige nadeel is dat Stephan dan uit Zwolle moet komen, maar deze extra brandstof kosten kan ik wel dragen gezien ik dan al bij Meppel kan opstappen ipv Groningen en het bespaard me 12,50 aan slechte nacht slaap kosten.
                  Dus ik ben sterk voor om vrijdag te skippen.
                  Dit opent misschien ook wel weer deuren voor een laatste piraat, want dan word het weekend toer zonder dat je vrijdag vrij hoeft te vragen.
                  Dus in mijn ogen win win.

lemmy62
                  Donateur

Hello Pirates
                    Don,t worry about your sleep,The campground is a quite place,lot of old Freaks and Hippies thereB-)
                    It,s not One of this Party places,
                    that,s One of The reasons that we not Drive at The campground!
                    The only reason Not to sleep are we self,in case we Don,t found our tents:-)
                    So Don,t worry,ne Happy
                    Regards lemmy

speedbuxy
                    Bijdrager

Yeah its looking good:thumb
                      http://www.flueggerteich.de
                      There will be some spots where you can have a nice quiet sleep:thumb
                      Aldo I mostly sleep about 2 a 3 hours on such events:lol

@de Vc rijders
                      Niemand die de laatste plek in de auto wil opvullen?

VespaAvanti
                      Donateur

Camping ziet er goed uit Andree, daar slapen moet idd wel goed komen zo te zien:lol

speedbuxy
                        Bijdrager

Ja vast wel:thumb
                          En anders zet ik mijn tent mooi langs dat strand neer want dat ziet er niet druk bezocht uit.

Crullie
                          Topic starter

Slecht nieuws, kan niet mee dit weekend.

Heb zondag blijmoedig met het stoeien met een vriendin mijn enkelbanden weer wat opgerekt.
                            Gisteren bij mijn Dokter geweest die mij weer heeft door gestuurd naar het ziekenhuis voor foto,s.
                            Er werd mij in het ziekenhuis stevig op mijn lever gedrukt om de eerste 3 weken nog niet blijmoedig te zijn en vooral rust te houden.

Helaas jongens het ging prima met de enkel en zat al weer op de ciao wat rond te tuffen.
                            Maar mag nu helemaal niks meer dan op de bank liggen en moet zelfs mijn vriendin met rust laten :lol

Hoop dat ik niet de boel verpest op deze manier en dat jullie Fehmarn gewoon gaan ontdekken en als echte piraten daar te keer gaan :thumb

TICKLING BARN

lemmy62
                            Donateur

Hello,,can You tell me Who comes to The Pirate Tour?
                              Regards lemmy

speedbuxy
                              Bijdrager

Ik zat gisteren nog te denken hoe het herstel daarvan eigenlijks verlopen was.
                                Maar dat was dus nog niet goed genoeg voor full contact action:lol

Maar wel jammer:( want vooral het zien van de camping had mijn spirit een boost gegeven.
                                Alleen word het met z,n 2en wat te duur allemaal, dus denk niet dat het hem meer word.

Klein geluk bij een ongeluk is wel dat de regen kansen voor zaterdag ook niet best lijken voor de omgeving Fehmarn.
                                Maar laten we deze spirit wel vast houden zodat we de volgende kans ook weer aangrijpen:thumb

En succes met het stel Crullie:thumb
                                Maar even rustig aan nu dus:lol

@lemmy
                                Crullie hurt his ankle bands so he can not come.
                                And it,s 2 expensive for VespaAvanti and me 2 come with only the 2 of us.
                                So we will not be there this weekend:(

zerox
                                Bijdrager

Volgende rit ga ik graag mee houd. Het in de gaten

Gr

op links en gas dr op
                                15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.