Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Piraten Tour , Die nummer 1
- Dit onderwerp bevat 44 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 7 maanden geleden door zerox.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 juli 2014 om 12:14 #526848
Das wel een goeie vertrek tijd.
Dus als iemand het laatste plekje in de auto opvult dan kunnen we koppen met spijkers gaan slaan
@Florian
Ben jij er al uit of je dit event aangaat?7 juli 2014 om 14:19 #525351Koppen met spijkers slaan?:D
Ik sla liever met een kop tegen een spijker, kom je verder mee Andree:lol7 juli 2014 om 16:34 #527279Ik was net uit bed dus niet teveel op letten:lol
Daarbij gebruik ik liever schroeven:D7 juli 2014 om 19:36 #525255Nee helaas wordt ’t hem niet. Datum komt in eerste instantie niet goed uit, ook gezien mijn financiële situatie (bekeuring in het achterhoofd) lijkt het mij niet handig om teveel (onnodige) kosten te gaan maken.
Hoop dat jullie de auto vol krijgen, klinkt namelijk wel als een relaxed weekend!
7 juli 2014 om 19:52 #525283Dan gaan we op zoek nar die laatste man, wie o wie gaat er mee op dit avontuur?
8 juli 2014 om 12:19 #527632Das jammer Florian.
Boete zou ik me trouwens nog niet druk overmaken want de zitting is op z,n vroegst toch pas over een jaar.
(mijn laatste 2 boetes zijn zelfs geseponeerd omdat het langer dan 2jaar duurde voordat ik voor de rechter moest komen)Maar zoals Stephan al zegt wie o wie vult de laatste plaats op?
Of nog beter wie willen er nog meer mee want de Caddy is ook altijd nog beschikbaar.8 juli 2014 om 16:07 #527638Nog meer mensen zou idd nog leuker zijn!
Maar minimaal 1 moet toch wel lukken?
Waar is de spirit mensen!16 juli 2014 om 08:56 #516081Bugger Florian, denk dat we met z’n vieren een goed clubje zouden zijn !
Aaargh dus nog een lege hangmat in het ruim, rum is aangevuld en het gereedschap van de VC-T kan zo de kist weer in.
Ik ga ronselen, iets anders zit er niet op.Kom op Piraten, niet allemaal tegelijk, één persoon om de auto te vullen

Daarnaast kan de Caddy van Andre/Speedbuxy ook nog mee dus vervoer is er wel als er meer mensen mee willen.TICKLING BARN17 juli 2014 om 13:44 #5276766000 leden en niet één iemand extra die mee wilt?
Blijf me verbazen…17 juli 2014 om 15:35 #527677VespaAvanti :
Blijf me verbazen…Ik verbaas me hier niet eens meer over.
Enige plus punt is wel dat ik altijd dacht meestal wat saai te zijn qua vakanties en dergelijke.
Maar het kan dus nog erger ben ik wel achter gekomen:lol:|
Maar des te meer reden om in 2015 het roze kaartje eens te gaan halen, want dan onderneem ik zoiets desnoods alleen.23 juli 2014 om 18:33 #527305Hello,Guy,s whats going in?
We look forward to see You in 10 day,s
Regards lemmy23 juli 2014 om 23:01 #504244speedbuxy :
VespaAvanti :
Blijf me verbazen…Ik verbaas me hier niet eens meer over.
Enige plus punt is wel dat ik altijd dacht meestal wat saai te zijn qua vakanties en dergelijke.
Maar het kan dus nog erger ben ik wel achter gekomen:lol:|
Maar des te meer reden om in 2015 het roze kaartje eens te gaan halen, want dan onderneem ik zoiets desnoods alleen.We kunnen ook met zn 3en gaan hoor, is alleen iets duurder in de brandstofkosten.
Moet er wel mooi weer voorspeld worden!
En dat roze papiertje kan je binnenkort bij mij halen als je wilt:D23 juli 2014 om 23:19 #504235Ik zal wel het Duitse forum en het topic over deze tour in de gaten houden. Volgens mij gaat het met de organisatie nog niet helemaal van een leien dakje. Nou is mijn Duits niet heel best, maar lijkt het dat het vol zit geboekt oid?
24 juli 2014 om 06:15 #504231Hello,don,t be Confuse about the Pirate tour
We planed in 4 Netherland Drivers,:bierThe Problem at the PMT is that People don,t want to understand that We only have Campingground and space for 15 Persons!
Some of the People who make a discusion will not even Come,But there are some People who want to visit us at the Campground and i can not promiss Visitors to come ,
Because i have to clear it with the Owner of the Campground,So Don,t worry your are Welcome(y)
The Real Problem is that It,s Highseason and the Whole Island is full of Tourists,and there are no other Campgrounds aviable
Me and my Friends are intressded in ,To make a Bigger Meeting next year if This Year will be ok,
So we have to take care of The Campground and The Owner Family,
Maybe then They Eccept the Booking for some more Meetings in the Next Years:swingingRegards Lemmy:bier
24 juli 2014 om 07:49 #504230Met z’n drieén mag van mij ook, kunnen we wat meer zooi meenemen :lol
Wat doen we met de tent ? 1 grote tent is 2x een nacht betalen met 3 man, 3 tentjes is elk 2 nachten betalen.
Grote tent is dus goedkoper, dus zeg het maar jongen, heb zowel een grote als een klein tentje.TICKLING BARN -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.