Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Piraten Tour , Die nummer 1
- Dit onderwerp bevat 44 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 7 maanden geleden door zerox.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 juli 2014 om 07:19 #501449
Leuk tourtje op een eiland in het noorden van Duitsland, 3dagen zon, zee, strand, en brommers.
Dus ligt het anker. hijs de zeilen en muit zoveel je kan AAHRRRRRGGGGG :lolhttp://piaggio-mofa-technik.de/forum/treffen-und-veranstaltungen/piraten-tour-die-nummer-1
Zoek bij deze vervoer die kant op, dus wie is er een echte piraat en deelt met mij de kosten.
TICKLING BARN2 juli 2014 om 11:15 #527594Mij lijkt dit wel wat, vervoer is vast te regelen!
Ik wil alleen eerst een duidelijke (Nederlandse) uitleg van wat het precies inhoud, ik snap er nu geen bal van namelijk, ook niet met google vertaler:lol2 juli 2014 om 11:22 #527595Ik kom met mijn matige Duits ook niet ver maar de interesse is er zeker
2 juli 2014 om 11:37 #527596Vervoer:
-Ikzelf
-Crullie
-Speedbuxy
–Nog plaats voor 1 persoon:lol
2 juli 2014 om 14:07 #527597Wow, dat gaat lekker, piraten genoeg zo te zien :lol
Zal Lemmy even vragen wat de kosten zijn voor de 2 overnachtingen(camping 150m van het strand), meende dat er woonwagens te huur waren of dat je in een zelf meegenomen tent kunt overnachten.
TICKLING BARN3 juli 2014 om 08:52 #527606Hello, You Dutch Pirates :bier
Ijust got the information for the campingground,it will be 12euro each night plus 2 euro Beachtax
I send you the adress from the campingground at PM;i,dont want to give our best Friends the chance to spoil this Event
It,will be a nice little Party next to the beach on the westside of Island Fehmarn ,Because it,s high season are there no caravans for rent,just got the call that we got the campingspace ,So you have to bring your own Tent with you,there are plenty of nice Bars and shops in the area around,
Please send me on PMT how many people and how many nights you want to stay?
We are looking forward to See you at The Pirates Tour 1, 1-3 august 2014 :rules
regards Lemmy623 juli 2014 om 10:10 #527608Ik heb eventueel een grote stormtent waar 4 mensen makkelijk in passen, echter hij neemt tijdens het vervoer veel ruimte in beslag en duurt minstens 1 uur om op te zetten. Tent mag van mij mee als die past in auto of aanhanger ?
Kapitein, stuurman en bootsman zijn er al dus waar is die 4de rum zuipende muitende piraat die nog mee wil !
TICKLING BARN4 juli 2014 om 17:21 #520707Als we er serieus mee bezig gaan dan wil ik wel wat meer info.
Want zoals het nu lijkt meld op het Duitse forum niemand zich aan om mee te gaan.
En ik ben ook benieuwd naar de invulling van dit weekend want ik haal eruit dat we de Duitse wadden eilanden aansteken?
Maar deze zijn erg klein en zie daar niet een heel weekend op weg gereden worden.
Dus hoe is de invulling? want als het bv groot en deels meeten is dan schiet het niet op gezien ik bv al geen Duits kan.4 juli 2014 om 22:43 #527619speedbuxy :
Als we er serieus mee bezig gaan dan wil ik wel wat meer info.
Want zoals het nu lijkt meld op het Duitse forum niemand zich aan om mee te gaan.
En ik ben ook benieuwd naar de invulling van dit weekend want ik haal eruit dat we de Duitse wadden eilanden aansteken?
Maar deze zijn erg klein en zie daar niet een heel weekend op weg gereden worden.
Dus hoe is de invulling? want als het bv groot en deels meeten is dan schiet het niet op gezien ik bv al geen Duits kan.Dit is wat Chrome translate ervan maakt.
Dus uw geeks van heinde en verre* BYE *
Na de aankondiging, De Vet We-De Hamburg jongens hadden een bijeenkomst gepland voor volgend jaar, maar voor rekening van de vraag is vanaf 1 -3 augustus
Een test bijeenkomst met als doel het geven van onze parel het eiland Fehmarn aan umqueren : Airrider:
De Jan-dirk bij velen bekend als de moordenaar van de motoren, en mijn wenigkeit, Lemmy 62 zal een gezellig bijeenkomst op een camping in het zuidwesten van het eiland te hosten
Ons doel is om een soort van Bike and Beach Party te Organiseren met uitgang en gezellig samen te zijn* DRINK *
Start De geschiedenis zal zijn 1 augustus op vrijdag en zaterdag 2 augustus is ons doel om het eiland het onzekere met onze bromfietsen maken
Op zondag, het huis is dan terug in de mode, is er de mogelijkheid caravans te huur, of toonhoogte Zijn gebracht met weinig, als je je intresse om een caravan te huren, ik wil u de telefoon nr geven door Pn, er zijn zeer goede winkels, restaurants beschikbaar, en het strand ligt op 150 meter, super zandstrand!
Allso badpak, bromfiets,, tent, pak grill en goed humeur, en zoals altijd zijn wij aansprakelijk voor Nix!
Neem snel registreren als mogelijk, zodat ik kan boeken zullen de deelnemers in de tijd beperkt!, Als u vragen heeft kunt u melden
– See more at: http://piaggio-mofa-technik.de/forum/treffen-und-veranstaltungen/piraten-tour-die-nummer-1#sthash.nfypytgl.dpuf
Ben op zich ook wel geïnteresseerd. Zal morgen even kijken of het schikt qua datum!
Is dat eiland te vergelijken met de Terschelling van Nederland? (Veel zuipende jongeren -> chicks;)))
4 juli 2014 om 23:07 #527620Hoop dat je mee kan Florian
en het is net als bij ons op de eilanden niet anders, er worden in het hoog seisoen veel rubbers versleten 😛 Aaargh! give me your candy, bottums up. She billowed me sails,@ Andre : Spirit kerel, wij gaan ons echt wel vermaken, ben toch echt wel van plan om vrijdag, zaterdag te rijden en een korte rit op zondag te doen en die taal leer je zo :lol.
TICKLING BARN5 juli 2014 om 00:16 #527621Volgens mij is de bedoeling het eiland Fehmarn aan te doen wat dichter tegen Denemarken aanlicht dan dat het op een Duitse versie van een waddeneiland lijkt. Het is ook een heel stuk groter dan onze waddeneilanden en volgens mij is het echt een schiereiland en kan je via de weg de bestemming bereiken zonder tussenkomst van een boot.
Nou is het mij ook niet helemaal duidelijk, maar licht de nadruk niet zozeer op het toeren, maar veelal om het genieten aan het strand en het drinken van vele heerlijke biertjes. :bier5 juli 2014 om 14:57 #526224Crullie :
@ Andre : Spirit kerel,Die is er zeker
maar wil bij z,on onderneming wel weten wat ons te wachten staat.
Maar het betreft dus een stuk groter eiland dan de Duitse wadden eilanden, dus das goed
want dan kunnen evt altijd ons eigen toer plan trekken.
Maar of we er 2 volle toer dagen weg kunnen zetten betwijfel ik. Maar we kunnen evt ook de veerboot pakken en de kop van Denemarken gaan verkennen.
Dus dat moet qua te rijden km,s wel goed komen
Het is trouwens wel 20km verder rijden dan het Harz gebergte om maar even een balletje op te gooien;)6 juli 2014 om 09:15 #527624Als we vrijdag zo vroeg mogelijk vertrekken en zondag zo laat mogelijk(indien mogelijk) dan kunnen we wel 2 dagen toeren lijkt mij.
Denemarken is mogelijk maar denk dat het eiland groot en mooi genoeg is om daar 2 dagen rond te knorren, hoewel een echte piraat altijd met de boot wil :lolDenkt dat een lichte overbrenging daar in de duinen en mulle zand wel op zijn plaats zal zijn, luchtfilter zal ook wel zanderig worden.
TICKLING BARN6 juli 2014 om 12:46 #527625Het Eiland heeft inderdaad een omtrek van 85km dus das een leuke toer voor dag 1. En dag 2 kunnen we dan mooi de binnen kern van het eiland verkennen.
Of een omgekeerde versie hiervan.
Dus als we de auto vol krijgen dan zeg ik goan
7 juli 2014 om 08:53 #527626De eerste dag, die vrijdag 1 augustus, heb ik een ”kort bezoek” in Groningen voor mijn onderzoek, Hier zal ik rond 12:00 uur uiterlijk klaar zijn.
In principe zouden we dan 12:30 uur kunnen vertrekken als alles door zou gaan. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.