Vespa-Ciao.NL
:: PiNeAppLePro’s X-box ciao

Home Forums Perso’s Projecten PiNeAppLePro’s X-box ciao

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 242)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PiNeAppLePro
    Topic starter

@ Kenny , inderdaad een lekker tuin om in te werken 😛 Over dat achterspatbord die zit fast aan me bagagedrager. Me bagagedrager zit weer vast in een soort driehoek constructie. Kan ik gewoon niet die stangen loshalen en mijn spatbord niet inkorten. Of gaat dit te veel schudden?

@ Martijn , :thumb

hansieb
      Moderator

Gewoon buigen zou ik zeggen. Mijne liepe ook een beetje aan, beetje rechtgebogen en nu is het prima.

PiNeAppLePro
        Topic starter

Ja dat ga ik ook eerst doen en ik hoop dat het goed komt. Anders doe ik hetzelfde als wat Flick heeft.

Tyrax
          Bijdrager

Ik heb die onderste stangetjes niet eens.. Kheb wel een nieuwer type dan jou, maar kheb geen last van schudden ofzo..;)

LeMoN
            Bijdrager

niceee 😀 echt die kleur is zwaar sexy!

Het enigste minpunt aan de ciao vind ik de 4 spakers, gewoon omdat ik dat geen mooie soort velgen vind, ik vind 5 of 10 spakers veel mooier 😉

PiNeAppLePro
              Topic starter

@ Lemon, Die velgen kwam ik tegen voor 16.20 inc en jammergenoeg vind ik ze wel mooi :p Nee meningen verschillen :thumb

Bartjee
                Donateur

Echt super nice Sander! Gaat echt de goede kant op:thumb

Tyrax
                  Bijdrager

Ik heb die onderste stangetjes niet eens.. Kheb wel een nieuwer type dan jou, maar kheb geen last van schudden ofzo..;)

PiNeAppLePro
                    Topic starter

Vandaag heb ik geprobeerd om het groene monster te starten. Het mooie is 😀 me bougie vonkt goed. Het nadeel : had wel genoeg benzine om het te laten starten maar ik denk dat me sproeier te klein is en dat me brommer niet genoeg benzine krijgt. :boos
                      ( Sproeier 70 ) Je hoort wel het geluid dat me brommer wilt starten en slaat dan ook even aan maar gelijk daarna uit.

ahahaha ik kreeg de kriebels in me buik toen ik dat geluid hoorde =)

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

met sproeier 70 zou hij echt moeten starten hoor.., hoogstens een 72 maar denk dat 70 wel goed is

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

PiNeAppLePro
                        Topic starter

Denk even wat vogelen met die luchtschroef 😀 en er wat meer fuel erin gooien, want het was nog wel weinig wat ik had staan maar het loopt allemaal soepeltjes :D!!!

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

luchtschroef ?

FonS: jaja iedereen zegt altijd dat je op een 12/10 – 13/13 enz alleen een stationairschroef hebt, en dat dacht ik ook altijd, totdat… ik een 12/10 mét luchtschroef kreeg 😮 post er wel eens wat foto’s van

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

PiNeAppLePro
                            Topic starter

Misschien bedoel ik wel een stationairschroef 😛

FonS: die heeft niks te maken met starten he, dan trek je toch altijd zelf het gas wat open (vooral als ie niet goed wil starten)

PiNeAppLePro
                              Topic starter

Ja dat dacht ik al maar heb er vandaag een nieuwe bougie ingedraaid. Alleen ligt me bobine los op me blok + de aarde draad ligt ook los op me blok. Maar tevergeefs :S !

PiNeAppLePro
                                Topic starter

Hoe me brommert er op het moment niet rijdend bij staat :S

Het probleem dat me brommer niet start is…. Een vieze gele vonk dus moet denk ik me condensator vervangen :S

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 242)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.